Reklama Internete

Šiais laikais reklama internete yra ne tik kanalas įmonėms būti matomoms. Pastebima tendencija, kad Lietuvoje ir visame pasaulyje, potencialūs pirkėjai vis dažniau sprendimą pirkti priima internete. Prieš keletą metų žmonės reikalingas prekes išsirinkdavo ir nusipirkdavo fizinėse parduotuvėse. Dabartiniu metu dažnas vartotojas išsirenka prekę ar paslaugą internete, o tik tada važiuoja į parduotuvę. Dalis žmonių taupydami laiką ir pinigus beveik visąlaik apsipirkinėja elektroninėje erdvėje. Tą įrodo Kalėdinis laikotarpis, kai parduotuvės būna perpildytos dovanų ieškančių pirkėjų. Ne visi nori laukti ilgose eilėse ir stumdytis su kitais. Neretai pirkdami internete žmonės sutaupo ne tik laiko bei nervų. Paprastai internete prekės būna pigesnės – juk nereikia nuomotis didelių prekybos patalpų, mokėti atlyginimų pardavėjams. Taip galima sutaupyti ir pinigų.

Reklama internete. Kodėl verta rinktis

Kadangi vartotojai vis daugiau laiko praleidžia prie kompiuterių, reklama internete tampa vis stipresniu įrankiu įtakoti savo potencialius klientus. Tyrimais įrodyta, kad kai žmonės renkasi kompaniją arba prekinį ženklą – mieliau renkasi tą, kuris jiems yra žinomas ar matomas. Paprasčiausiai žmonės linkę manyti, kad kažkur girdėta ar matyta įmonė yra patikimesnė nei niekur nematyta ir negirdėta. Į kompaniją siūlančią prekes bei paslaugas, bet anksčiau niekur negirdėtą žiūrima atsargiai. O kuomet renkamasi iš kelių įmonių, siūlančių panašias prekes ar paslaugas, be abejo, laimi įmonė, kuri rūpinasi marketingu internete. Žinomos kompanijos internetinį marketingą dažniausiai naudoja akcijų, specialių pasiūlymų, prekių reklamavimui.

Reklama internete padeda

    Reklama internete gali atlikti keletą paskirčių :

  1. Didinti klientų skaičių. Dažnai vartotojai patys ieško jiems reikalingų prekių bei paslaugų. Mes padedame savo klientams būti surastiems tokių vartotojų.
  2. Auginti esamų klientų lojalumą. Kiekvienas įmonės savininkas nori turėti kuo daugiau pastovių, o ne vienkartinių klientų. Tam reikia reguliariai priminti apie save. Klientus reikia informuoti apie naujas prekes/paslaugas, nuolaidas, specialius pasiūlymus, akcijas, lojalumo korteles, išpardavimus, naujai atidarytas prekybos vietas ir panašiai. Vartotojus reikia įtraukti ir skatinti. Reklama internete tam puikiai pritaikyta.
  3. Didinti žinomumą kuo didesniam potencialių klientų ratui. Ne visiems vartotojams reikalingos Jūsų paslaugos čia ir dabar. Bet tai nereiškia kad taip bus rytoj ar po mėnesio. Esant poreikiui, klientai pirmiausiai prisimins įmones, kurias jau matė. Didžiosios kompanijos labai plačiai naudoja šį „klientų užauginimo“ metodą.
  4. Bendrauti su klientais. Socialiniai tinklai ir kiti reklamos kanalai turi puikius įrankius kalbėtis su Jūsų klientais. Būkite arčiau savo kliento. Supraskite jį ir padėkite jam suprasti jus. Įtraukite jį į norimą veiklą, sudominkite, informaciją apie savo prekes ir paslaugas pateikite įdomia, intriguojančia forma.
  5. Taikytis į konkrečias auditorijas. Dabartiniai reklamos kanalai turi gausybę įrankių reklamos auditorijos filtravimui. Neleiskite pinigų vėjais „šaudydami į orą“. Mokėkite tik už pasiekiančias būtent Jūsų klientą marketingo priemones. Yra galimybė reklamą transliuoti specializuotose, konkrečios temos svetainėse, filtruoti lytį, amžių, šalį, miestą, pomėgius.

reklama internete

Paskutiniu metu mus supa labai daug agresyvios reklamos. Mes ją matome visur – gatvėje, telefone, kompiuteryje, netgi kildami liftu. Ne visa reklama mus veikia vienodai. Ir toli gražu ne visa – palieka malonų įspūdį ar skatina pirkti reklamuojamą produkciją. Kreipkitės į mūsų specialistus ir mes padėsime nuspręsti, kokia reklama internete bus efektyviausia būtent Jums.

Facebook reklama | Facebook profilių administravimas | Yandex Direct reklama