# Digital Star > SEO agentūra, SEO paslaugos, SEO optimizavimas ### Blogas Pateikite savo e-shopo produktus taip, kad juos pirktų.   Turite patogų, funkcionalų interneto puslapį. Prekės, kurias parduodate, yra kokybiškos, paklausios. Kainos yra geros, kartais vykdote akcijas. Leidžiatės reklamą paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose, specializuotuose puslapiuose. Pagal keletą svarbių raktinių žodžių jūsų tinklapį meta aukštai Google paieškoje. Skaityti plačiau   Dažniausios priežastys, kodėl žmonėms nepatinka Jūsų Facebook profilis.   Komunikacija per socialinius tinklus, daugeliui verslo sričių yra vienas pagrindinių bendravimo būdų su savo potencialiais klientais. Reguliariai dirbant su savo profiliu, galima gauti daug grįžtamojo ryšio. Jūs galite greitai žmonėms pranešti savo kompanijos naujoves, įdomiai ir įtraukiančiai aprašyti savo paslaugų vertę ir privalumus, informuoti apie geriausius pasiūlymus, „užsiauginti“ potencialius klientus ar didinti esamų klientų lojalumą. Skaityti plačiau   Kaip nustatyti, ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems įrenginiams?   Nuo 2015 balandžio Google išleido naują reikalavimą interneto svetainėms. Dėl smarkiai augančio interneto naudojamumo per lišmaniuosius įrenginius (telefonus, planšetinius kompiuterius), svetainės turi būti pritaikytos ne tik įprastiniam naršymui per kompiuterį, bet ir išmaniesiems įrenginiams. Šis kriterijus yra svarbus ne tik interneto lankytojų patogumui, bet ir SEO. Tinklapiai, kurie ignoruoja šį reikalavimą, yra baudžiami Google ir turi gerokai žemesnes pozicijas Google organinėje paieškoje. Skaityti plačiau   Nemokamos ir veiksmingos marketingo priemonės naujam arba smulkiam verslui.   Mažų verslo kompanijų arba startuolių reklamos biudžetai dažniausiai būna labai riboti. Net ir seniau dirbančios įmonės reklamai gauna ne tiek pinigų, kiek norėtųsi o ir reiktų skirti. Nepaisant to vadovams norisi, kad jų firmos būtų žinomos, populiarios ir pritrauktų kuo daugiau klientų, tikslinių svetainės lankytojų. Yre keletas efektyvių ir nemokamų būdų, kuriuos naudoja ne visi smulkieji verslininkai bei marketingo specialistai. Kai kuriems iš jų pakaks skirti keliolika minučių per dieną. Pabandyti tikrai verta. Skaityti plačiau   Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą.   Ar kada nors susimąstėte kiek elektroninių laiškų išsiunčiate per dieną, savaitę, mėnesį? Laiškai taip pat gali pasitarnauti kaip rinkodaros priemonė. Kalbame ne apie spam pobūdžio laiškų siuntinėjimą atsitiktinei auditorijai. Kalbame apie laiškus, kuriuos kasdien siunčiate savo klientams ar partneriams. Verslas – verslui etiketas reikalauja, kad laiško apačioje, po turiniu būtų parašas, angliškai vadinamas signature. Paprastai jame matomi rašančiojo vardas, pavardė, pareigos, kompanijos pavadinimas, rekvizitai, tinklapis Skaityti plačiau   Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai.   Mokama už paspaudimus reklama (angl. Pay per click) yra viena populiariausių reklamos apmokėjimo formų rinkoje. Reklamos pirkėjai yra patenkinti, nes moka tik už susidomėjusius vartotojus. O reklamos administratoriams yra lengviau sekti, kontroliuoti, vertinti ir optimizuoti reklamos kampanijas. Pay per click apmokestinimo metodą naudoja didieji rinkos žaidėjai – Google (Google Adwords, Display network, GSP, remarketingas), Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram ir kiti. Skaityti plačiau   Pabėgę per 15 sekundžių. Ką daryti, kad vartotojai nepabėgtų iš jūsų svetainės.   Jei paanalizuotumėme bet kurią tipinę svetainę, pamatytumėme, kad daugiau nei pusė jos lankytojų išeina išbuvę mažiau nei 15 sekundžių. Jeigu tai dar nėra jums galvos skausmas – geriau jau jis būtų. Marketingistai pripažįsta, kad svetainė – vienas svarbiausių pardavimo ir komunikacijos su klientais kanalų. Čia klientai susipažįsta su jūsų prekiniu ženklu, prekių, paslaugų pasiūla, gauna kitos informacijos. Daugelis sprendimą pirkti priima internete. Kompanijos Skaityti plačiau   Google Panda algoritmas gali būti ir draugas ir priešas.   Google paieškos sistemos algoritmas, pavadinimu Panda, pirmą kartą paleistas 2011 metais. Tai yra vienas svarbiausių algoritmų į kuriuos reikėtų atsižvelgti optimizuojant interneto puslapius. Panda įvertina svetainių turinį ir pagal tai jas reitinguoja. Vienas svetaines iškeldama į aukštas pozicijas, kitas – numesdama žemyn. Kokia gi turėtų būti svetainė, kad nebūtų nubausta šio žvėrelio? Skaityti plačiau Youtube ar televizijos reklama. Ką pasirinkti?   Daugelis marketingistų, komercijos vadovų, įmonių savininkų ir direktorių dažnai susiduria su firmos reklamavimosi klausimu. Dažnas vadovas supranta, kad įmonės sėkmingą gyvavimą įtakoja ne tik profesionalūs darbuotojai, aukšta paslaugų kokybė ar konkurencingos kainos. Visa tai, be abejo, svarbu. Bet įdėtos pastangos gali nueiti šuniui ant uodegos, jeigu apie jas niekas nežinos. O ypač potencialūs klientai. Skaityti plačiau [ panel text="This is a panel." ]