Dažniausios priežastys, kodėl žmonėms nepatinka Jūsų Facebook profilis

Dažniausios priežastys, kodėl žmonėms nepatinka Jūsų Facebook profilis

Dažniausios priežastys, kodėl žmonėms nepatinka Jūsų Facebook profilis

1 m. ago

Komunikacija per socialinius tinklus, daugeliui verslo sričių yra vienas pagrindinių bendravimo būdų su savo potencialiais klientais. Reguliariai dirbant su savo profiliu, galima gauti daug grįžtamojo ryšio. Jūs galite greitai žmonėms pranešti savo kompanijos naujoves, įdomiai ir įtraukiančiai aprašyti savo paslaugų vertę ir privalumus, informuoti apie geriausius pasiūlymus, „užsiauginti“ potencialius klientus ar didinti esamų klientų lojalumą.

Lyginai taip pat, kaip Facebook kompanijos paskyra gali atnešti naudos, ji gali ir pakenkti. Jūsų įmonė ar prekinis ženklas gali kelti negatyvias asociacijas, atrodyti nuobodžia, neįdomia, pernelyg komercine, nenaudinga. Šiame straipsnyje išsiaiškinsime priežastis, dėl kurių dažniausiai žmonėms nepatinka Facebook paskyros ir jie liaujasi sekti jas. Žinodami šią informacija, galėsite produktyviai keisti savo profilius ir jų turinį, išvengti dažnai pasitaikančių klaidų.

 

Per dažnas postų rašymas

Neleiskite, kad per kiekybę nukentėtų kokybė. Geriau skirkite pranešimams rašyti daugiau laiko, pamąstykite, kaip juos pateikti kuo įdomiau, užuot rašę keletą pranešimų per dieną. Per dažnas rašymas gali būti priimtas kaip spaminimas. O kaip žmonės reaguoja į spamą, žino visi. Reti, bet informatyvūs, naudingi ir įdomūs pranešimai bus laukiami auditorijos.

 

Per retas postų rašymas

Nieko nėra blogiau už „mirusį“ puslapį. Kam jis tada apskritai yra reikalingas? Vartotojui jis neduoda jokios pridėtinės vertės. Jis nieko naudingo nesužino. Kas kurį laiką žmonės daro „išvalymus“ – išmeta iš draugų sąrašo žmonės, su kuriais nebendrauja, peržiūri puslapius, kuriuos jie yra „užlaikinę“. Pamastykite, ką toks žmogus darys su jūsų profiliu, jei paskutinį pranešimą rašėte prieš 6 mėnesius…?

 

Per didelis marketinginių postų skaičius

Suprantama, kad kiekvienas verslas nori parduoti. Tokia dažniausiai ir yra verslo pagrindinė paskirtis. Bet nereikėtų piktnaudžiauti postais, kurie skatina pirkti. Nepamirškite, kad Facebook yra socialinio bendravimo tinklapis. Per didelis marketinginių pranešimų kiekis – viena dažniausių priežasčių, kodėl vartotojai nebemėgsta (unlike) paskyrų. Įsivaizduokite save to žmogaus vietoje – jis „palaikina“ puslapį tikėdamasis gauti įdomios informacijos, o gauna primygtinį raginimą pirkti kažką dabar, kaskart prisijungęs.

Rekomenduojamos proporcijos rašant pranešimus yra tokios : marketinginiai pranešimai, skatinantys pirkti produkciją – 10%, informacinio pobūdžio pranešimai susiję su paslaugomis – 70 %, įdomūs straipsniai ir nuorodos susiję su puslapio tematika, bet nesusiję su įmone, kuriai priklauso paskyra – 20%. Paskutiniam tipui puikiai tinka užsienio šaltinių informacija apie produktų tendencijas, pasaulines madas, nešališkos sėkmės istorijos.

 

facebook profilis

 

Besikartojantis ir nuobodus turinys

Dažniausiai Facebook profilį administruoja vienas žmogus. Vienas žmogus gali gan greitai išsisemti. Išsisėmęs jis pradeda kartotis, nebesugalvoja nieko originalaus. Turinys tampa nuspėjamas ir nuobodus. Jeigu nėra galimybių samdytis papildomų žmonių postų kūrimui, puslapio administratoriui rekomenduojame pabendrauti su kitais kompanijos darbuotojais. Kone daugiausiai informacijos gausite iš su tiesiogiai su klientais dirbančių darbuotojų – pardavimo vadybininkų ar klientų aptarnavimo specialistų. Jie kasdien bendrauja su klientais tiesiogiai, todėl žino nemažai apie klientus – kokios problemos juos priverčia pirkti prekes, kuo jos gali palengvinti gyvenimą, kokios būna baimės iš klientų pusės ir panašiai. Ši informacija gali duoti jums nemažai temų naujiems, aktualiems pranešimams.

 

„Užlaikinau“ puslapį, nes man vieną kartą reikėjo tos paslaugos

„Netyčiukų“ būna visada, nieko negalite pakeisti. Viskas, ką jūs galite padaryti šioje situacijoje – išlaikyti pas save tokius vartotojus iki to momento, kai jiems paslaugos reikės antrą kartą.

 

Negavau nei vieno pakankamai gero pasiūlymo

Analizuokite, kokio atgarsio sulaukia jūsų organizuojamos akcijos, pasiūlymai. Sėkmingas akcijas plėtokite toliau. Nesėkmingas pamirškite – galbūt jos atrodo įdomios tik jums, bet ne jūsų klientams.

 

Turinys nuo pat pradžių nebuvo man aktualus

Galbūt profilio gerbėjas tikėjosi visai ne to prieš paspausdamas Like. Visiems niekada neįtiksi. Bet pabandyti gi niekas nedraudžia…?

 

Turinys buvo mokyklinio lygio, norisi kažko daugiau

Skirtingų vartotojų poreikiai ir lūkesčiai gali būti taip pat skirtingi. Aiškiai nusibrėškite į kokią auditoriją jūs taikotės ir adresuokite pranešimus savo skaitytojui. Laikui bėgant auditorija atsisijos ir liks tie, kam jūsų profilio tematika yra aktuali.

 

Mano aplinkybės pasikeitė (gyvenamoji vieta, darbas)

Kartais dėl vienų ar kitų priežasčių gali pasikeisti vartotojų prioritetai, interesai. Pavyzdžiui, žmogus buvo „užlaikinęs“ netoli jo namų esančios kepyklos profilį, kuriame matydavo tos dienos meniu pasiūlymus ir naujienas. Tarkime, kad vėliau jis persikėlė gyventi į kitą miestą ir tas profilis jam tapo neaktualus. Tokios situacijos jūs negalite įtakoti ir pakeisti. Bet galite paprašyti ir paskatinti savo auditoriją dalintis savo profilio nuoroda. Tikėtina, kad jūsų paskyra susidomės persikėlusio į kitą miestą žmogaus draugai. Ypač, jei tas žmogus rekomenduos jus.

 

Nesusijęs su tematika turinys

Niekam nepatinka, kai „užlaikini“ puslapį apie sportinius automobilius, o po kurio laiko pastebi, kad puslapio skelbiami pranešimai siūlo tapti milionieriumi per 3 savaites arba cheminį drabužių valymą. Taip atsitinka tada, kai įmonė nusiperka jau egzistuojančią paskyrą su esamais sekėjais. Jokiu būdu nepirkite tokių profilių. Ypač jei žadate skelbti visai kitokios tematikos pranešimus, nei buvo skelbiama iki tol. Pasitaiko, kad vienas iš tūkstančio lankytojų tikrai susidomi cheminiu rūbų valymu. Bet ar verta dėl to prarasti pusę užlaikinusių potencialių klientų? Geriau jų turėti mažesnį skaičių, bet turėti tokius, kuriems tikrai svarbi profilyje skelbiama informacija.

 

Puslapio narių taginimas be jų sutikimo

Socialiniuose tinkluose yra tam tikras etiketas, kuris reikalauja atsiklausti žmogaus prieš pažymint jį nuotraukoje ar kitur. Kai kurie žmonės gali įsižeisti, jei yra pažymimi neperspėti (ypač nuotraukose). O jūs to tikrai nenorėsite. Blogiausia, kad nepatenkinti vartotojai nieko jums nepasakys, o tiesiog „unlike‘ins“ jūsų profilį. Jei norite žymėti žmones, perspėkite juos.

 

Nebendravimas su savo auditorija

Venkite publikuoti tik „sausą“ informaciją. Primename, kad Facebook yra bendravimo vieta, tad bendraukite su savo potencialiais klientais! Klauskite jų patarimų, nuomonių. Kuo labiau pažinsite savo galimus klientus, tuo lengviau rasite kelią į jų širdis. Leiskite jiems pasijusti svarbiais išreiškiant savo pastebėjimus ir tam tikra prasme prisidedant prie profilio kūrimo.

 

Tikimės, kad šie patarimai bus naudingi administruojantiems Facebook paskyras ir kad pasidalinsite šiuo straipsniu Facebook‘e.

Taip pat skaitykite :
Kaip nustatyti ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems
Nemokamos veiksmingos marketingo priemonės naujam arba smulkiam verslui
Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą
Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai
Ką daryti, kad lankytojai nepabėgtų iš jūsų svetainės per 15 sekundžių?
Youtube ar TV? Ką pasirinkti?

Straipsnį parašė
Linas

Send a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *