Google paieškos sistemos algoritmas, pavadinimu Panda, pirmą kartą paleistas 2011 metais. Tai yra vienas svarbiausių algoritmų į kuriuos reikėtų atsižvelgti optimizuojant interneto puslapius.
Panda įvertina svetainių turinį ir pagal tai jas reitinguoja. Vienas svetaines iškeldama į aukštas pozicijas, kitas – numesdama žemyn. Kokia gi turėtų būti svetainė, kad nebūtų nubausta šio žvėrelio? Visų pirma, svetainės turinys turi būti aktualus ir atnaujinamas. Nevenkite praplėsti esamų tekstų, dėti į puslapį aktualių straipsnių, naujienų, apžvalgų. Darykite viską, kad tinklapis būtų gyvas, tokiu būdu jis didins ir vartotojų lojalumą.

 

google-panda-algoritmas
Pats turinys turėtų būti pakankamai platus ir išsamus. Nemanykite, kad visi Jūsų svetainės vartotojai puikiai supranta apie Jūsų teikiamas paslaugas ir joms aprašyti užteks 3-4 sakinių. Jūsų potencialūs klientai nėra Jūsų vykdomos veiklos specialistai, dėl to jie ir ieško informacijos interneto puslapiuose.
Jokiu būdu nekopijuokite teksto iš kitų puslapių. Google Panda tą tikrai pastebės ir nubaus Jūsų svetainę prastomis pozicijomis organinėje paieškoje. Kurkite unikalų turinį ir jį talpinkite savo svetainėse.
Kadangi Panda kreipia didžiulį dėmesį į reguliarų turinio atnaujinimą, ji pakėlė reitingus tinklapiams, kurie tą daro dažnai – naujienų portalams, tinklaraščiams (blogams), skelbimų svetainėms, forumams.
Tarp reitingavimo kriterijų Panda turi ir sekančius : svetainės pavadinimo paieškų skaičius Google, atgalinės nuorodos, bendras puslapio struktūros susiejimas su raktažodžiais. Atgalinės nuorodos turėtų būti tinklapiuose, kurių tematika yra susijusi su Jūsų raktažodžių tematika. Taip pat šie puslapiai turi turėti aukštą reitingą, reputaciją. Jeigu Jūsų atgalinės nuorodos pateks į žemos reputacijos, žemo reitingo ir tematiškai nesusijusio turinio tinklapius, tai greičiausiai sumažins Jūsų pačių reitingus Google organinėje paieškoje.
Algoritmas, skenuodamas svetaines, labiau jas vertina kaip visus puslapius, o ne atskiras svetainių sritis. Pavyzdžiui, jeigu svetainėje yra keletas žemo įvertinimo ar kopijuoto turinio skilčių, to gali pakakti, kad Panda sumažintų viso puslapio reitingus. Jeigu savo tinklapiuose turite dublikuoto turinio, rekomenduojama skubiai tą turinį išimti ir įdėti naują, perrašytą.
Google Panda yra reguliariai atnaujinamas, išleidžiant patobulintas versijas. Paskutinė versija yra Panda 4.2. SEO specialistai kalba, kad atnaujinimas įtakos 2-3 procentus visų paieškų rezultatų. O tol, kol papildinys pilnai funkcionuos, praeis ne vienas mėnuo. Pažymėtina, kad Panda 4.2 versija padės kokybiškiems mažiems ir vidutinio dydžio puslapiams būti aukštesnėse Google organinės paieškos pozicijose.

 

 

Dalinkis:  

Taip pat skaitykite :
Kaip nustatyti ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems
Nemokamos veiksmingos marketingo priemonės naujam arba smulkiam verslui
Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą
Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai
Ką daryti, kad lankytojai nepabėgtų iš jūsų svetainės per 15 sekundžių?
Youtube ar TV? Ką pasirinkti?