Google Reklama

Efektyvus skaitmeninės reklamos būdas

Per savo daugiau nei dešimties metų patirtį reklamos sferoje, supratome, kad yra dvi efektyviausios reklamos priemonės : patenkintų klientų rekomendacijos ir Google reklama. Labai puiku turėti lojalų klientą, kuris yra ir tavo veiklos ambasadorius kitiems potencialiems klientams. Deja, pastebėjome, kad šis reklamavimosi būdas turi tris trūkumus. Rekomendacijos eina ir atveda klientus daug lėčiau nei norėtųsi. Klientų atėjusių per rekomendacijas skaičius yra gan mažas ir jo nepakanka, kad įmonė dirbtų pilnu tempu. Rekomenduotinų klientų ratas yra pakankamai mažas – kartais iš visų potencialių klientų kuriems reikalingos konkrečios prekės ar paslaugos, per rekomendacijas apie Jūsų įmonę gali išgirsti tik 1% jų.

GOOGLE REKLAMOS PRIVALUMAI

Su Google reklama mes galime pasiekti virš 90% potencialių klientų. Lietuvoje, Europoje ir visame pasaulyje, internete. Google savo reklamos kanalais gali padėti būti surastiems potencialų klientų būtent tuo metu, kai jie patys ieško Jūsų teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių. Google priemonės leidžia didinti įmonių žinomumą, matomumą, formuoti įvaizdį, pranešti apie naujoves, specialius pasiūlymus, plėsti naujų klientų ratą, skatinti pardavimus. Google marketingas yra efektyviausias dvidešimt pirmojo amžiaus pardavimų skatinimo kanalas.

REKOMENDACIJŲ TRŪKUMAI

Rekomendacijos eina ir atveda klientus daug lėčiau nei norėtųsi. Klientų atėjusių per rekomendacijas skaičius yra gan mažas ir jo nepakanka, kad įmonė dirbtų pilnu tempu. Rekomenduotinų klientų ratas yra pakankamai mažas – kartais iš visų potencialių klientų kuriems reikalingos konkrečios prekės ar paslaugos, per rekomendacijas apie Jūsų įmonę gali išgirsti tik 1% jų.

GRĮŽTAMASIS RYŠYS

Galima stebėti kokį grįžtamąjį ryšį duoda Google reklama. Pavyzdžiui, galima fiksuoti kiek naujų klientų atvedė reklama, kokie kanalai pritraukia didžiausią lankytojų srautą, kokia dalis jų užėjo į svetainės kontaktų skiltį, kiek iš jų nusipirko prekių Jūsų elektroninėje parduotuvėje, kokie raktiniai žodžiai atveda klientų, o kurie – ne. Matysite, kokia yra vartotojų elgsena Jūsų svetainėje : kiek jie praleidžia laiko, kiek peržiūri tinklapio skilčių, iš kokių šalių ir miestų jie atkeliauja, kokiais įrenginiais jie naudojasi atėję į jūsų svetainę, kokia dalis lankytojų išeina iš svetainės tik užėję ir kitką. Pagal šią informaciją labai patogu optimizuoti reklaminę kampaniją, patį internetinį puslapį ir daryti patobulinimus.

REKLAMOS PRIVALUMAI

Randamumas

Klientų nereikia „medžioti“. Jie patys Jus suranda pagal raktinius žodžius būtent tuo metu, kai jiems reikia Jūsų teikiamų paslaugų.

Mokestis už faktą

Mokate tik už Jūsų reklama susidomėjusius vartotojus. Kitaip sakant už paspaudimus. Jeigu potencialus klientas, pamatęs Jūsų reklaminį skelbimą, nesusidomi ir nespaudžia ant jo, o, tarkim, spaudžia ant Jūsų konkurento skelbimo – už tokį vartotoją Jūs nemokate nė cento. Tokiu būdu formuojate įvaizdį ir didinate savo kompanijos žinomumą nemokamai, o mokate tik už pardavimo skatinimą.

Geografinę amplitudę

Jeigu Jūsų veikla vykdoma tik Vilniuje ir apylinkėse, galima nustatyti, kad ją matytų tik naršantys Vilniuje ir 50 km. spinduliu aplink.Tas galioja visiems didžiausiams miestams Lietuvoje ir kitose šalyse.

Biudžeto lankstumas

Jūs galite reklamos biudžetą skirti pagal savo poreikius ir finansines galimybes. Nėra jokių griežtų minimalaus biudžeto sumų. Paprastai biudžetas yra rekomenduojamas remiantis praeityje sėkmingomis reklaminėmis kampanijomis.

GOOGLE REKLAMA TURI ŠIUOS KANALUS

Google reklama apima keletą kanalų, apie juos plačiau – atskirose skiltyse. Čia trumpai apibrėšime funkcijas, kurias atlieka kiekvienas kanalas:

Google Adwords – pardavimų skatinimo ir naujų klientų pritraukimo kanalas. Remarketingas – priemonė, sugrąžinti atgal į Jūsų svetainę lankytojus, kurie jau buvo joje prieš kurį laiką. Youtube reklama – vaizdinės reklamos kanalas, kuriuo galima pasiekti ypač didelę internetinės auditorijos dalį. Google banerinė reklama – įvaizdinė reklama potencialiems klientams pagal tematikas. Reklama rodoma konkrečių tematikų svetainėse. Gmail reklama – reklama el. pašto aplinkoje. Galima pasiekti Jūsų potencialius klientus tada, kai jie naudojasi elektroniniu paštu. Nemokama Google reklamadovaninis Google Adwords reklamos kuponas, kurį gali gauti nauji klientai.

GOOGLE ADWORDS REKLAMA

Efektyvi priemonė pardavimų skatinimui

Google Adwords reklama yra skirta pardavimų skatinimui bei naujų klientų pritraukimui. Įmonė pasirenka raktinius žodžius, pagal kuriuos norėtų būti surasta paieškoje, o mūsų specialistai iškelia tinklapį su skelbimu į Google paieškos viršų, kai potencialūs klientai įveda reikalingus raktinius žodžius. Mokama už paspaudimus. Iš anksto nustatomas reklaminės kampanijos mėnesinis biudžetas.

GOOGLE ADWORDS REKLAMA. SKELBIMAI

Gali būti pirmi 3 rezultatai paieškos viršuje arba 8 šone, dešinėje pusėje. Tam tikrais atvejais skelbimai rodomi paieškos apatinėje dalyje. Iš viso ant Adwords reklaminių skelbimų spaudžia maždaug 20% visų „gūglinančių“ vartotojų. Apie 80% vartotojų spaudžia ant žemiau esančių rezultatų, kurie yra vadinami natūralia (organine) paieška. Efektyviausios ir daugiausiai paspaudimų sulaukiančios pozicijos yra pirmos trys viršutinės. Mūsų agentūra savo klientus dažniausiai transliuoja TOP-3 pozicijose. Stengiamės, kad geriausiose pozicijose mūsų administruojami klientai būtų ne mažiau kaip 90% viso transliavimo laiko.

GOOGLE ADWORDS REKLAMA TURI ŠIUOS PRIVALUMUS

Buvimas laiku ir vietoj. Klientų nereikia „medžioti“. Jie patys Jus susiranda pagal raktinius žodžius tuo metu, kai jiems reikia Jūsų teikiamų paslaugų.

Mokestis už faktą. Mokate tik už Jūsų reklama susidomėjusius vartotojus. Kitaip sakant už paspaudimus. Jeigu potencialus klientas, pamatęs Jūsų reklaminį skelbimą, nesusidomi ir nespaudžia ant jo, o, tarkim, spaudžia ant Jūsų konkurento skelbimo – už tokį vartotoją Jūs nemokate nė cento.

Grįžtamasis ryšys. Galima stebėti kokį grįžtamąjį ryšį duoda reklama. Pvz., galima fiksuoti kiek naujų klientų atvedė reklama, kokia dalis jų užėjo į svetainės kontaktų skiltį, kokie raktiniai žodžiai atveda klientų, o kurie – ne, kokia yra vartotojų elgsena Jūsų svetainėje : kiek jie praleidžia laiko, kiek peržiūri tinklapio skilčių ir t.t. Pagal šią informaciją labai patogu optimizuoti reklaminę kampaniją ir daryti patobulinimus.

Paieškos vietos spindulys. Jeigu Jūsų veikla vykdoma tik Vilniuje ir apylinkėse, galima nustatyti, kad ją matytų tik naršantys Vilniuje ir 50 km. spinduliu aplink.

Auditorijos taikymas pagal miestus. Visai neseniai Google sukūrė funkcionalumą, kurio pagalba galima optimizuoti reklamines kampanijas pagal miestus. Tarkime, Jūsų įmonė yra įsikūrusi Vilniuje, bet turi filialus Kaune ir Panevėžyje, kuriuose taip pat vykdo veiklą. Galima nustatyti, kad reklamą matytų tik vartotojai naršantys iš Vilniaus, Kauno ir Panevėžio.

Biudžeto lankstumas. Jūs galite reklamos biudžetą skirti pagal savo poreikius ir finansines galimybes.

Transliavimo lankstumas. Reklamą galima sustabdyti ir atnaujinti bet kada, esant poreikiui. Pvz., Jūsų veikla yra sezoninė ir Jums reklama reikalinga tik trims mėnesiams. Mes transliuojame reklamą tris mėnesius ir, esant poreikiui, ją atnaujiname po metų, sezono metu. Jūs mokate tik už tą laikotarpį, kai reklama transliuojasi.

Patikimumo ir įvaizdžio formavimas. Tyrimai rodo, kad vartotojai yra linkę manyti, jog dažnai matomos įmonės yra patikimos. Google paieškos pirmame puslapyje, TOP-3 pozicijose esančios įmonės dažnai suvokiamos kaip tos srities lyderiaujančios kompanijos. Kai vartotojas renkasi tarp kelių bendrovių, jis mieliau renkasi tą, kurią anksčiau yra matęs. Tinkamai komunikuojamas įvaizdis padeda pritraukti daugiau lojalių, nei „vienkartinių“ klientų.

MITAI APIE GOOGLE ADWORDS REKLAMĄ

Kartais tenka iš klientų išgirsti mitų apie Google Adwords reklamą. Jie nėra teisingi ir čia juos paneigsime.

Konkurentai gali išspaudinėti Adwords skelbimus. Nėra reikalo baimintis, kadangi Google fiksuoja spaudžiančius reklamą vartotojus. Iš to paties IP adreso, per 24 valandas, yra fiksuojamas vienas paspaudimas. Tad, jeigu Jūsų konkurentai, per dieną, paspaus ant skelbimo 100 kartų – Google grąžins 99 paspaudimus Jums atgal. Grįžtamasis ryšys yra priemonė sukurti ilgalaikį bendradarbiavimą.

Mėnesio gale ateis milžiniška sąskaita už reklamą. Taip nutiks tiktai tada, kai Jūs patys taip norėsite. Reklamos mėnesiniai biudžetai yra sutariami ir nustatomi su klientais dar prieš paleidžiant reklamą ir pasirašant sutartį. Kiekvienas mėnuo, savaitė ir net diena turi savo maksimalų biudžetą, kurio negalime viršyti. Kliento pageidavimu, nustatytas mėnesinis biudžetas, gali būti mažinamas ar didinamas eigoje.

Mažai kas spaudžia Adwords. Iš visų Google vykdomų paieškų, apie 30% paspaudimų yra būtent ant Adwords reklaminių skelbimų. Likę 70% – ant organinės paieškos rezultatų. Iškilti organinėje paieškoje padeda SEO. Jei kažkas nespaudžia ant Jūsų skelbimų – Jūs už tai ir nemokate.

Google Adwords reklama – vienas efektyviausių šių dienų pardavimų skatinimo kanalų.

Reklama Google tinkle | Nemokama Google Adwords reklama | Svetainių optimizavimas

Domina Google reklama?
Gauk pasiūlymą