Daugelis svetainių savininkų nori gauti didelį srautą iš paieškos sistemų. Kuomet yra toks poreikis, į pagalbą gali ateiti SEO optimizavimas maždaug 96% interneto naudotojų ko nors ieškodami, veda raktinius žodžius į Google paieškos svetainę. Nepaslaptis, kad daugiau negu 90% internautų spaudžia ir renkasi svetaines, kurios yra pirmame paieškos rezultatų puslapyje. Nuo 5 iki 10 procentų žmonių spaudžia rezultatus, esančius antrame Google puslapyje. SEO optimizavimas padeda interneto svetainėms kilti paieškos rezultatuose.

seo optimizavimas Vilniuje
SEO optimizavimas. Kas svarbu?

Turinys

Vienas didžiausių prioritetų Google robotams yra originalus turinys. Jis turi būti autentiškas ir nenukopijuotas. Skirkite laiko kokybiško turinio sukūrimui – tai išties atsiperka. Nepamirškite, kad kuriate savo svetainę žmonėms, o ne Googlo botams. Vadovaukitės auksine taisykle – jeigu svetainėje naršyti patiks realiems žmonėms – svetainė patiks ir Googlui.

Elgsena

Paskutiniu metu SEO optimizavime yra labai svarbi svetainės lankytojų elgsena. Jeigu Jūsų svetainė bus patraukli ir įdomi lankytojams – ji bus įvertinta ir aukštai reitinguojama. Kuriant turinį, įsivaizduokite save kaip užėjusį į puslapį potencialų klientą. Tuomet Jums bus gerokai aiškiau įsivaizduoti kaip reikia optimizuoti svetainę, kad ji patiktų kitiems.

NUORODŲ TALPINIMAS

Optimizuolant svetainės SEO, kokybiškos nuorodos atlieka svarbų vaidmenį. Tačiau negalime ignoruoti paties puslapio. Jei jis bus netvarkingas ir neatitinkantis SEO taisyklių – nuorodų talpinimas greičiausiai bus bevaisis. Taip pat reiktų vengti neatsakingo nuorodų talpinimo kur papuola. Nuorodos iš menkaverčių, žemos reputacijos tinklapių gali smarkiai pakenkti SEO optimizavimui.

Lėtas svetainės užsikrovimo greitis

Prieš paleisdami savo svetainę į dienos šviesą, pasirinkite kokybišką serverį. Juk ir Jus erzina, kai reikia laukti kol užsikraus puslapis. Stenkitės į tinklapį netalpinti ar bent jau talpinti minimaliai flash’inių vaizdų. Jie sulėtina krovimosi greitį. Taigi, kokybiškas SEO optimizavimas nesietinas su lėtai besikraunančiu puslapiu.

Nuotraukų aprašymas

Tam, kad paieškos sistemos algoritmai suprastų, kas slepiasi už nuotraukų, reikia į aprašymus įtraukti raktinius žodžius, kuriuos norite susieti su vaizdais. Robotai nemato vaizdų, todėl, jeigu neturėsite aprašymų, algoritmas tiesiog nesupras Jūsų puslapio vaizdų.

Nuorodos į kitas svetaines

Nedekite į savo tinklapį didelio kiekio nuorodų į kitas svetaines. Jeigu dedate, atidžiai atsirinkite jas. Prastos reputacijos svetainės nuoroda Jūsų tinklapyje, tikrai Jums pakenks. Netgi jei talpinate pas save tik kokybiškus linkus, Jūs duodate pridetinės vertės jiems ir mažinate savo.

Nuorodos aukšto page rank svetainėse

Dar ir dabar,kai kurie nuorodų pardavėjai vilioja savo klientus įsidėti nuorodas į jų aukšto Page Rank tinklapius. Šis metodas veikė prieš 2-3 metus. Dabar tai nebeveikia, nes Google apskritai atsisakė šio kriterijaus, kaip svarbaus SEO optimizavimui. SEO optimizavimas žymiai labiau vertina tinklapius, kurie turi aukštą domeno, puslapio (page), url autoritetą.

 

SEO darbai | Nemokamas SEO auditas | SEO kaina

Vidinė SEO optimizacija

Internetinės svetainės optimizavimo būdas

Internetinės svetainės suprogramavimas taip, kad tai atitiktų Google ir kitų paieškos sistemų reikalavimus – yra vadinamas vidine SEO optimizacija. Vidinė SEO optimizacija yra daroma dviem atvejais : kuriant naują svetainę arba jau prieš kurį laiką sukurtai svetainei, kai norima ją turėti tvarkingesnę ir geriau indeksuojamą paieškos sistemose. Pabrėžiame vieną dalyką – išoriniai SEO veiksmai nėra daromi tol, kol pati optimizuojama svetainė nėra sutvarkyta. Taigi, bendrame optimizavimo procese, vidinė optimizacija yra pradinis ir pagrindinis momentas.

seo optimizacija
KAIP ŽINOTI AR MANO SVETAINEI PADARYTAS VIDINIS SEO?

Prašome kreiptis į mus ir mes atliksime Jūsų tinklapio auditą. Nustatysime, kokioje optimizavimo stadijoje yra Jūsų svetainė, sutvarkysime visus nebaigtus optimizavimo darbus, identifikuosime ir pašalinsime vidinio SEO klaidas. Mūsų specialistai kasdien domisi SEO optimizacijos naujienomis, tad darbus atliekame pagal pačius paskutinius Google reikalavimus ir standartus.

Sutvarkius vidinį SEO, po kurio laiko (nuo vienos savaites iki keleto mėnesių), pakils Jūsų tinklapio pozicijos Google pagal mažiau konkurencingus ar vidutinio konkurencingumo žodžius. Aukštesnės konkurencijos raktiniams žodžiams gali prireikti išorinės SEO optimizacijos.

vidinis seo optimizavimas

Išorinė SEO optimizacija

Internetinės svetainės optimizavimo būdas

Kuomet interneto svetainė yra sutvarkyta viduje, pradedami išorinio SEO darbai. Išorinė SEO optimizacija – tai yra nuorodų talpinimas kitose interneto svetainėse, bloguose ir socialiniuose tinkluose. Pažymėtina, kad tinklapiai, kuriuose bus nuorodos į Jūsų svetainę turi turėti aukštą reputaciją, domeno vertinimą ir puslapio balą. Į šį reikalavimą reiktų žiūrėti ypač rimtai, kadangi nuorodų talpinimas į žemo vertinimo, prastos reputacijos ar užkrėstus puslapius gali turėti neigiamų pasekmių puslapio indeksavimui Google paieškoje.

KO REIKTŲ VENGTI?

Esame matę tokių atvejų, kai svetainių savininkai ima karštligiškai talpinti savo nuorodas bet kur. Jie prisirenka gausybę nuorodų, staigiai pakyla Google paieškoje į aukštas pozicijas, bet taip pat staigiai yra nubaudžiami paieškos sistemos algoritmų ir krenta žemyn. Kraštutiniais atvejais, už didelius prasižengimus, Google gali pusmečiui ar metams pašalinti svetainę iš savo paieškos apskritai. Todėl, išorinė SEO optimizacija yra labai atsakingas darbas, kurį reikia patikėti specialistams.

SEO darbai | Optimizavimas paieškai | Nemokamas tinklapio patikrinimas

DOMINA SEO OPTIMIZAVIMAS?
Susisiekite su mumis
NUO KO PRIKLAUSO SEO OPTIMIZAVIMO KAINA?

SEO optimizavimo kaina priklauso nuo keleto elementų. Kainos svyruoja nuo 100 iki 900 eurų. Į tai atsakyti daug papraščiau, kai yra žinoma konkreti optimizuojama svetainė, pagrindiniai raktiniai žodžiai, puslapio turinio valdymo sistema bei konkurencinė aplinka. Sužinokite, kiek gali kainuoti Jūsų svetainės optimizacijos darbai susisiekę su mumis tiesiogiai ir gaukite pasiūlymą asmeniškai Jums.

seo-paslaugos-vilniuje
google my business optimizavimas
GOOGLE MY BUSINESS PASKYROS OPTIMIZAVIMAS SEO TIKSLAIS

Pakalbėsime apie Google My Business paskyrą – kas tai yra, kuo gali būti naudinga Jūsų verslui, kaip reikia susikurti ir kokią naudą My Business gali duoti iš SEO pusės.

KAS YRA MY BUSINESS PASKYRA?

Tai galima būtų pavadinti įmonės ar kito verslo vizitine kortele Google paieškoje. Daugelis potencialių klientų, užsakovų ar net norinčių įsidarbinti Jūsų kompanijoje žmonių būtinai prieš tai įves į Google paiešką verslo pavadinimą, norėdami pasitikrinti informaciją. Šiame etape interneto lankytojui galima sudaryti teigiamą arba neigiamą įvaizdį apie savo įmonę.

digitalstar google my bussines
KODĖL VERTA SUSIKURTI PASKYRĄ?

Visų pirma, tokią verslo paskyrą susikurti nieko nekainuoja, tik šiek tiek Jūsų laiko. Ji gali duoti SEO naudos – padėti atvesti į Jūsų svetainę papildomą nemokamą srautą iš Google organinės (natūralios) paieškos. Joje klientai ir partneriai gali vertinti įmonę žvaigždutėmis, rašyti atsiliepimus, peržiūrėti Jūsų vykdomas akcijas, specialius pasiūlymus, paskaityti apie prekes ir produktus, peržiūrėti nuotraukas, paskambinti neužėję į svetainę, matyti koordinates žemėlapyje, gauti maršrutą, kaip atvažiuoti ar ateiti iki Jūsų buveinės nuo tos vietos, kur tas žmogus tuo metu naršo.
Jūs galėsite nemokamai skelbti savo verslo reklaminius pasiūlymus, būti matomas Google žemėlapiuose bei organinėje paieškoje, prieiti prie lankytojų elgsenos My Business paskyroje. Tarkime, galėsite matyti koks skaičius lankytojų per nurodytą laiką pamatė Jūsų vizitinę kortelę, kiek iš jų paspaudė ir pateko į svetainę, kiek iš jų paskambino Jums ir kitus duomenis.

kodel verta susikurti google mybusiness
KAIP SUSIKURTI GOOGLE MY BUSINESS?

Tiesiog įveskite į Google paiešką „Google My business“ ir, paspaudę ant svetainės, prisijunkite su savo Gmail paštu. Iš pradžių sistema pasiūlys surasti Jūsų verslą pagal pavadinimą. Jeigu tokio pavadinimo neras – galėsite įtraukti naują verslą.
Turėsite nurodyti savo verslo fizinį adresą – į jį Google atsiųs popierinį laišką, kuriame bus parašytas šešių skaitmenų kodas. Kai gausite kodą – įveskite jį toje pačioje My business paskyroje ir paskyra bus patvirtinta. Laiškas paprastai ateina per 1-3 savaites. Kartais Google suteikia galimybę nelaukti laiško ir kodą atsiunčia SMS žinute į nurodytą telefono numerį, bet taip atsitinka labai retai.
Jeigu nenorite skelbti savo adreso viešai – Google pasirinkimą nerodyti adreso. Bet turėkite omenyje, kad Jūsų verslo profilis bus matomas tik įvedus į paiešką įmonės pavadinimą. Tada prarasite galimybę būti rodomiems, kai lankytojai įvedinės Jūsų verslo nišos raktinius žodžius Google ir sumažinsite srautą pas save.

nauja my busines paskyra
PASLAUGOS

Paslaugų skiltyje (Services) surašykite ir detalizuokite visas savo atliekamas paslaugas. Paslaugos pavadinimo skiltyje galite naudoti iki 140 ženklų, aprašymo skiltyje – iki tūkstančio kompiuterinių ženklų. Abiejose skiltyse panaudokite netikslios atitikties raktinius žodžius – kito linksnio, su daugiau žodžių, vienaskaitos ar daugiskaitos. Pavyzdžiui, pagrindinis raktinis žodis yra „SEO optimizavimas“, tai antraštėje galite panaudoti „SEO optimizavimas Vilniuje“, o aprašyme – „Profesionalus SEO optimizavimas Vilniuje“.
Surašykite ne tik tas paslaugas, kurios turi svarbiausius raktinius žodžius, bet kuo daugiau paslaugų – šis įdirbis galės padėti Jums ateityje.

KONTAKTINIŲ DUOMENŲ SUVEDIMAS

Būtinai įveskite savo kompanijos kontaktus – puslapio adresą, telefoną, užpildykite darbo valandas, pažymėkite per kurias šventes nedirbate arba dirbate sutrumpintai. Visa tai galėsite padaryti „Info“ skiltyje.

kontaktu suvedimas
SEO NAUDA

Nors Google pirmenybę teikia rodyti tris žemėlapių rezultatus tiems, kas yra arčiausiai ieškančiojo buvimo vietos. Nepaisant to, įmanoma optimizuoti paskyras, kad vistiek jas rodys, nors ir verslas fiziškai bus toliau nuo ieškančiojo buvimo vietos.
Įrašę savo verslo pavadinimą, šalia parašykite pagrindinius savo raktinius žodžius. Tokiu būdu padidinsite tikimybę, kad jūsų verslo paskyrą rodys į paiešką įvedus tik raktinius žodžius, be Jūsų įmonės pavadinimo. Pavyzdžiui, Digital Star paskyra yra rodoma Google pirmame puslapyje ne tik įvedus pavadinimą, bet ir įvedant tikslinius raktinius žodžius kaip „SEO agentūra“, „SEO optimizavimas“, „SEO optimizavimas kaina“, “„SEO optimizacija“ „SEO kaina“, „SEO“, „SEO auditas“, „SEO Vilniuje“ „SEO paslaugos“ir kitus. Paspauskite ant vieno iš raktažodžių ir pamatysite Google rezultatus. Jeigu nežinote, kokius raktinius žodžius įrašyti, galite pasitikrinti kiek jie turi paieškų Google Keyword planner‘yje. Ten gausite ir idėjų naujiems raktiniams žodžiams.

Pavyzdžiui, vienas iš mūsų klientų Klaipėdos odontologijos centras www.klaipedosoc.lt , optimizavus My business profilį, suvedus „dantų protezavimas Klaipėda“, yra rodomas ne tik įprastos paieškos rezultatų viršuje, bet ir su savo verslo paskyra – tokiu būdu padidina savo matomumą ir klientų srautą į svetainę.

Google Mano verslas paskyrą taip pat galima optimizuoti su atsiliepimais, kategorijomis, produktais, veiklos aprašymu, akcijų ir pasiūlymų skelbimais, tinkamai parinktomis verslo rūšimis, aptarnaujama geografine teritorija, nuotraukomis, video vaizdeliais. Apie viską iš eilės skaitykite toliau.

klaipedos oc seo pozicijos
ĮMONĖS VEIKLOS APRAŠYMAS

Toje pačioje „Info“ skiltyje yra įmonės veiklos aprašymas. Čia venkite rašyti tokių dalykų kaip įmonės istorija, vizija, misija, atsakomybė ir panašių – tokie dalykai skamba šabloniškai ir yra mažai kam įdomūs. Geriau daugiau papasakokite apie tai ką jūs darote, kokie yra Jūsų įmonės ir produktų išskirtinumai, kuo paslaugos geresnės nei konkurentų. Rašydami apie produktus bei paslaugas nepamirškite įtraukti ir savo pagrindinių raktinių žodžių – Google juos matys ir padidins tikimybę su tais raktiniais žodžiais susieti Jūsų verslo profilį. Tik nepersistenkite – aprašymas neturi būti tik nerišlus raktinių žodžių kratinys. Už tai rizikuosite būti nugausti Google‘o.

veiklos aprasymas
PRODUKTŲ APRAŠYMAS

Google Mano verslo paskyroje yra nauja skiltis „Products“ – rašant šį straipsnį, tai kol kas yra beta versija. Todėl rekomenduojame kuo greičiau aprašyti savo produktus, kol apie tai nesužinojo Jūsų konkurentai. Produktų aprašymas pareikalaus laiko, bet žiūrint į perspektyvą, tikrai verta tai išnaudoti. Aprašydami savo produktus aprašymo skiltyje (description) įdėkite kuo daugiau teksto, papasakokite apie produktų savybes, išskirtinumus, kaip jie veikia. Nepamirškite įdėti nuotraukų – tai gerokai padidins tikimybę, kad ant jų bus paspausta. Kiekvienas papildomas paspaudimas didins Jūsų paskyros autoritetą Google akyse. Tarp visų produktų, nepamirškite ir tų, kurie atspindi Jūsų pagrindinius optimizuojamus raktinius žodžius. Nurodykite tikslias arba preliminarias prekių ar paslaugų kainas.

produktu aprasymo aptimizavimas
NUOTRAUKOS, VAIZDO ĮRAŠAI

Įdėkite į savo profilį kuo daugiau nuotraukų : logotipą, produkcijos, atstovaujamų prekinių ženklų, darbuotojų kolektyvo. Rekomenduojame nuotraukose taip pat naudoti raktinius žodžius, tokiu būdu Google robotai supras apie ką yra viena ar kita nuotrauka.
Įdėkite vaizdo įrašų iš savo verslo Youtube paskyros, prieš tai optimizavę savo Youtube paskyrą bei joje esančius video.

nuotrauku optimizacija
VEIKLOS RŪŠYS

Atsakingai parinkite industrijas, kurias atstovaujate. Ši informacija atvaizduojama prie Jūsų paskyros matomoje vietoje – po pavadinimo. Jeigu nerandate tikslios savo veiklos pavadinimo tarp Google siūlomų – pasižiūrėkite, kokias veiklos rūšis yra pasirinkę Jūsų konkurentai. Jeigu netinkamai pasirinksite rubrikas – gali iškilti problemų su paskyros rodymu pagal raktinius žodžius.

veiklu parinkimas
PASIŪLYMAI

“Posts” skiltyje rasite galimybę skelbti Jūsų verslo specialius pasiūlymus, akcijas, naujienas, renginius, reklamuoti prekes, paslaugas. Tai yra nemokama reklama Google paieškoje. Postai taip pat matosi prie Jūsų verslo paskyros. Patarimai kuriant pasiūlymus – parašykite “užkabinančias”, “parduodančias” antraštes, įdėkite dėmesį patraukiančias nuotraukas – Jūsų tikslas, kad būtų kuo daugiau paspaudimų ant Jūsų verslo pasiūlymų. Pastebėjome, kad reguliarus pasiūlymų skelbimas duoda SEO naudos – verslo paskyros, kurios tai daro pastoviai, paprastai yra rodomos Google aukščiau.

kaip optimizuoti pasiulymus
ATSILIEPIMAI

Atsiliepimus apie savo verslą galite matyti “Reviews” kategorijoje. Atsiliepimų skaičius ir kokybė neabejotinai turi naudos local SEO – Google daug mieliau rodys paskyras su dideliu atsiliepimų bei įvertinimu skaičiumi, nei tokias, kurios neturi jokių atsiliepimų. Paraginkite savo esamus ar buvusius klientus parašyti atsiliepimą apie Jus. Neapsunkinkite savo klientų – sukurkite nuorodą, kurią atsidarę, jie iškarto gales vertinti ir rašyti atsiliepimą apie jūsų įmonę. Susidarykite atsiliepimų bei vertinimų didinimo strategiją tiek internete, tiek tiesiogiai. Galite sukurti gražų laišką su prašymu atsiliepti ir išsiųsti jį savo klientams elektroniniu paštu ar kitais kanalais.
Stenkitės atrašyti ir padėkoti kiekvienam žmogui už pozityvų atsiliepimą. Neignoruokite neigiamus atsiliepimus ar įvertinimus parašiusių žmonių – pasiklauskite kas juos nuvylė, kaip galėtumėte išspręsti susidarusią problem, kaip galėtumėte pasitaisyti ateityje. Jeigu nereaguosite į neigiamus atsiliepimus – sudarysite prastą įvaizdį tiek Google, tiek kitų potencialių klientų akyse.

atsiliepimu optimizacija
GOOGLE MY BUSINESS VALDYMAS, LANKYTOJŲ ELGSENA

Kaip ir daugumoje Google platformų, valdymo aplinkoje galėsite pridėti arba pašalinti paskyros naudotojus, suteikti jiems skirtingas teises. Tarkime, galėsite prie My Business paskyros bet kada pridėti ar pašalinti SEO paslaugų specialistą, marketingo vadybininką ar Google reklamos administratorių.
„Insights“ skiltyje galėsite matyti ir analizuoti savo paskyros lankytojų duomenis – kiek iš viso lankytojų pamatė profilį, kokia jų dalis į paiešką suvedė verslo pavadinimą (pažymėta žaliai), kokia dalis įvedė kitokius raktinius žodžius (pažymėta mėlynai), kokia dalis vedė prekinio ženklo raktažodžius (pažymėta geltonai).

lankytoju elgsena

Taip pat galėsite analizuoti kokybinius parametrus – užėjimus į Jūsų interneto puslapį, žemėlapio maršruto sudarymo veksmus (kai lankytojas paspaudžia, kad jam parodytų maršrutą nuo jo buvimo vietos iki jūsų biuro), telefono skambučius, atsiųstų žinučių skaičių.

lankytoju veiksmai

Palaukus ilgesnį laiką ir sukaupus daugiau duomenų galėsite matyti pagal kokius raktinius žodžius potencialūs užsakovai atėjo iki jūsų verslo paskyros. Žiūrint iš SEO pusės – yra daug efektyviau, kai dauguma srauto ateina ne pagal brand‘inius ar verslo pavadinimus, o pagal Jūsų prekių bei paslaugų raktinius žodžius. Tokiu būdu Jūs gaunate papildomą nemokamą SEO kanalą lankytojų srautui.

nuotraku perziuros

„Insights“ skiltyje atskirai išskirta nuotraukų peržiūros metrika. Neveltui, nes kuo daugiau yra peržiūrima Jūsų verslo nuotraukų, tuo didesnis įsitraukimas į paskyros naršymą. Tokiu būdu Google akyse Jūsų profilis yra įdomus lankytojams ir įgauna konkurencinį pranašumą prieš konkurentų profilius. Lentelėje yra rodomas palyginimas su tos pačios veiklos konkurentų profilių nuotraukomis.

raktiniai zodziai seo optimizavimas kaina
google mini svetaine
KITI PRIVALUMAI

Paslaugų teikimo geografinė vieta, arba, kitaip, aptarnaujama teritorija – tai arealus, kuriame Jūs dirbate. Nustatykite jį geriau truputį platesnį, nei siauresnį, nes susiaurindami sumažinsite ir My Business rodymo ampitudę. Pavyzdžiui, jeigu dirbate tik Vilniuje, nurodykite ir aplinkinius rajonus – Trakai, Lentvaris, Elektrėnai ir kt. Tuomet Jūs būsite rodomas ir kaimyniniuose rajonuose bei miesteliuose, iš kurių taip pat gali ieškoti potencialūs interesantai.
Google Ads plėtiniai. Jeigu naudojate Google Ads reklamą, paprašykite, kad Jūsų reklamos administratorius konfigūruotų plėtinius (Extentions) – tokiu būdu Jūsų reklaminiai skelbimai bus informatyvesni, labiau pastebimi.
Google mini svetainė.

Jeigu esate naujas nedidelis verslas, Google My Business paskyroje galite susikurti mini svetainę, kuri bus pasiekiama internete. Supildykite kuo daugiau viršuje paminėtų punktų ir Google už Jus importuos ir gražiai sudėlios visus svarbiausius punktus mini puslapyje.