Pabėgę per 15 sekundžių. Ką daryti, kad vartotojai nepabėgtų iš jūsų svetainės.

 

Jei paanalizuotumėme bet kurią tipinę svetainę, pamatytumėme, kad daugiau nei pusė jos lankytojų išeina išbuvę mažiau nei 15 sekundžių. Jeigu tai dar nėra jums galvos skausmas – geriau jau jis būtų. Marketingistai pripažįsta, kad svetainė – vienas svarbiausių pardavimo ir komunikacijos su klientais kanalų. Čia klientai susipažįsta su jūsų prekiniu ženklu, prekių, paslaugų pasiūla, gauna kitos informacijos. Daugelis sprendimą pirkti priima internete. Kompanijos puslapis – svarbi priemonė didinti klientų lojalumą. Žinant šiuos faktus, jūs tikrai norėsite potencialius savo klientus išlaikyti svetainėje kuo ilgiau.

Kviesti lankytojus į svetainę yra labai panašu, kaip kviesti žmones į vakarėlį. Jei jiems bus nuobodu, jie išeis iš vakarėlio. Juk pakvietus draugus į gimtadienio vakarėlį atrodytų keistai, jei neduotumėte jiems užkandžių, gėrimų, muzikos, jie neturėtų ką veikti ir su kuo pakalbėti. Jeigu norite, kad svečiai pasiliktų, pasistenkite dėl jų – duokite jiems pramogų ir linksmybių.

Aptarsime tris dažniausiai pasitaikančias klaidas, kurios gali sugadinti jūsų kompanijos internetinį vakarėlį.

 

kad-svetaines-lankytojai-nepabegtu

 

Monotoniškas turinio tekstas.

Nėra vienos internetinės svetainės, kuri galėtų pritraukti visą lankytojų srautą. Vieni vartotojai mėgsta skaityti naujienas, blogų įrašus, kiti – ieško atsiliepimų, apžvalgų apie prekes, ar tiesiog renkasi naują mikrobangų krosnelę su savo išmaniuoju telefonu, per pietus, laukdami užsakymo kavinėje. Pagalvokite apie juos, pagalvokite apie savo tinklapio vartotojų elgseną ir prisitaikykite turinį prie jų. Internautai mėgsta įsitraukti į dinamiškus, skatinančius, interaktyvius puslapius.

Norėdami turėti sėkmingą tinklapį, eksperimentuokite su skirtingomis media priemonėmis. Talpinkite į savo svetainę video, nuotraukas, infografikus, socialinių tinklų turinį, blogų postus, kitų autorių straipsnius. Leiskite savo tinklapio vartotojams vertinti prekes, nuotraukas, rašyti atsiliepimus, dalintis informacija socialiniuose tinkluose. Didžioji dauguma žmonių labiau pasitiki prekiniu ženklu, kai apie jį sužino ar perskaito rekomendacijas iš trečiųjų šalių. Galima svetainėje į viršų iškelti prekes, kurios turi daugiausiai Like ir Share Facebook‘e.

Prasta puslapio navigacija.

Kartais tinklapių kūrėjai persistengia ir perkraune savo svetaines nereikalinga, pertekline informacija. Dar blogiau, kai ta nereikalinga informacija užgožia pagrindines skiltis. Tenka pastebėti puslapių, kuriuose yra virtualus žaidimas, video pristatymas, iššokantys ekrane pop-up‘ai, spalvingos nuotraukos, bet kontaktų, kur galima matyti telefoną, adresą bei elektroninį paštą, surasti praktiškai neįmanoma. Genialumas slypi paprastume. Informacijos perkrova gali erzinti jūsų svetainės lankytojus.

Asmeniškai teko apsilankyti svetainėje, kuri kaip tik turėjo mano ieškomą prekę. Kadangi puslapyje nebuvo nurodyta mane dominančio daikto kainos, nusprendžiau išsiųsti užklausą, esančią tame pačiame landing page. Nuspaudęs ant užklausos mygtuko, atsiminiau universiteto laikus ir pasijutau kaip per eilinį semestro egzaminą. Užklausos forma norėjo sužinoti mano vardą, pavardę, miestą kuriame gyvenu, įmonę kurią atstovauju, prašė įrašyti temos pavadinimą, emailą, telefoną, klausimą. Spėkite, kokie buvo mano tolimesni veiksmai? Teisingai, aš paskambinau jiems. Bet tokie atkaklūs kaip aš – toli gražu ne visi interneto lankytojai. Dauguma tokioje situacijoje tiesiog išeis iš tokios svetainės ir toliau ieškos patogesnės. Neerzinkite savo potencialių klientų, jei nenorite sugadinti nuomonės apie jus dar nesusipažinus. Galite nesusipažinti apskritai.

Lankytojų neįtraukimas

Registruokite savo lankytojus – taip jie taps lojalesni. Iš vartotojo perspektyvos tai yra patogu, nes kartą suvedus savo duomenis ir užsiregistravus, nereikės to daryti iš naujo – pakaks prisijungti. Jeigu klientas patenkintas pirkiniu, jis nebenorės vėl gaišti laiko paieškoms. Patogiau eiti į patikrintą e-parduotuvę, kurioje nusipirksi greičiau.

Jums tai padės ne tik ugdyti klientų lojalumą, bet ir komunikuoti su juo elektroniniu paštu. Galėsite siųsti geriausius savo pasiūlymus vartotojams, kurie jau yra pas jus pirkę. Tik nepiknaudžiaukite tuo. Nesiųskite tik pardaviminių elektroninių laiškų. Taip atbaidysite savo auditoriją ir žmonės papraščiausiai net neskaitys jų. Naujienlaiškiuose galite raginti įvertinti arba palikti atsiliepimą apie įsigytą prekę, prisijungti prie įdomios diskusijos, balsuoti už patinkamą dalyką.

Yra viena problemėlė – paprastai žmonės registruotis nenori. Motyvuokite juos! Duokite jiems kokybiško, aktualaus turinio. Sukurkite forumą ar blogą, su aktualiomis tinklapį atitinkančiomis diskusijomis. Jeigu prekiaujate sportine avalyne, rašykite apie lokalius sporto renginius, užsiėmimus, varžybas ir panašiai. Įveskite taisyklę, kad neregistruotas lankytojas gali tik matyti forumą, bet negali rašyti komentarų ir dalyvauti diskusijose. Įdomiausius straipsnius talpinkite socialiniuose tinkluose – taip pritrauksite dar daugiau potencialios auditorijos.

 

 

Dalinkis:  

 

 
Taip pat skaitykite :
Kaip nustatyti ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems
Nemokamos veiksmingos marketingo priemonės naujam arba smulkiam verslui
Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą
Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai
Google panda algoritmas gali būti ir draugas ir priešas
Youtube ar TV? Ką pasirinkti?