Mažų verslo kompanijų arba startuolių reklamos biudžetai dažniausiai būna labai riboti. Net ir seniau dirbančios įmonės reklamai gauna ne tiek pinigų, kiek norėtųsi o ir reiktų skirti. Nepaisant to vadovams norisi, kad jų firmos būtų žinomos, populiarios ir pritrauktų kuo daugiau klientų, tikslinių svetainės lankytojų. Yre keletas efektyvių ir nemokamų būdų, kuriuos naudoja ne visi smulkieji verslininkai bei marketingo specialistai. Kai kuriems iš jų pakaks skirti keliolika minučių per dieną. Pabandyti tikrai verta.
★ Komentarų rašymas kontekstiniuose puslapiuose
Pagooglinkite ir tikrai surasite kitų tinklapių susijusių su jūsų atstovaujama veiklos sritimi. Tai gali būti bendraminčius vienijantys puslapiai, forumai, grupės socialiniuose tinkluose, straipsnius talpinančios svetainės, kuriose įjungti ir publikuojami komentarai, vietinių naujienų portalai. Pristatykite savo verslą, papasakokite apie save, savo išskirtinumus, darbo principus, teikiamas paslaugas.
Nepersistenkite reklamuodami savo firmą, nes ryškiai reklaminio pobūdžio žinutės gali būti nepublikuojamos. O jei ir bus publikuojamos, lankytojai į jas gali žiūrėti nepatikliai. Vietoj to kokie puikūs esate, papasakokite, kokias galite išspręsti problemas, pasidalinkite savo patirtimi.
Jei dalyvausite forume, nepamirškite sugrįžti į jį po keleto dienų – galbūt vartotojai atsakė į jūsų žinutę ir temoje užsimezgė pokalbis.
Rašydami komentarus nepamirškite įsidėti savo svetainės. Tokiu būdu nauji potencialūs vartotojai galės susipažinti su jūsų įmone užėję į jūsų svetainę. Stebėkite Google Analytics ir analizuokite kuris šaltinis atveda didžiausią lankytojų srautą.
★ Aktyvumas socialiniuose tinkluose
Susikurkite paskyras Facebook, Linkedin, Twitter, Google+. Tai yra nemokama. Skirkite bent 15 minučių savo laiko bent porą kartų per savaitę. Rašykite pranešimus apie jūsų veiklos sričiai aktualius dalykus, problemas, jū sprendimus, talpinkite įdomius straipsnius, susijusius su jūsų produktais. Tokiu būdu galite susirinkti papildomą potencialių klientų auditoriją, įgyti vartotojų palankumą.
★ Esamų ryšių išnaudojimas
Kreipkitės į savo esamus klientus. Prašykite, kad jie parašytų apie jūsų kompaniją, patirtį dirbant kartu. Rekomenduojame klausti kas jūsų įmonėje klientams patinka, o kas ne. Tokiu būdu žinosite kur pasitempti. Ne visi klientai garsiai pasako, kas jiems yra nepriimtina.
Pozityvius atsiliepimus galėsite panaudoti tiek savo tinklapyje, tiek socialinių tinkle profiliuose. Žmonės daug labiau pasitikės kitų klientų atsiliepimais, nei jūsų promo pasisakymais.
★ El. laiškų parašo išnaudojimas
Išnaudokite savo elektroninio laiško parašą naudingiems jums dalykams. Dėkite nuorodas į savo socialinius tinklus, straipsnius, naujienų, akcijų, apdovanojimų skiltis. Tokiu būdu esami ir potencialūs klientai gales sužinoti apie juos.
★ El. pašto adresų rinkimas
Skatinkite svetainės lankytojus užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį. Motyvuokite juos tuo, kad jie pirmieji sužinos apie jūsų naujienas, išskirtinius pasiūlymus, renginius, akcijas. Elektroninio pašto adresus galite rinkti ne tik virtualioje erdvėje, bet ir iš gyvų klientų.
Dalinkis:
Taip pat skaitykite :
Kaip nustatyti ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems
Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą
Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai
Ką daryti, kad lankytojai nepabėgtų iš jūsų svetainės per 15 sekundžių?
Google panda algoritmas gali būti ir draugas ir priešas
Youtube ar TV? Ką pasirinkti?