Dauguma SEO specialistų ganėtinai atsainiai žiūri į socialinius tinklus, kaip galimą priemonę pasiekti tikslų organinėje paieškoje. Turbūt kai kurie iš jų yra per daug užsiėmę atgalinių nuorodų kitose svetainėse kūrimu ir raktažodžių pozicijų stebėjimu. Tipinėje digital reklamos agentūroje Facebook, LinkedIn, Google Plus, Twitter, Instagram, Pinterest ir kitas paskyras prižiūri socialinių tinklų administratoriai. Kai kurie iš jų rūpinasi tik reklamos socialinėje medijoje administravimu. Dažnai nekuria vertingo turinio ir neskelbia pranešimų (postų) profilio sekėjams.

Taip gali būti neišnaudota puiki proga paversti įmonės Facebook paskyrą kaip papildomą išorinio SEO kanalą. Toks būdas yra nemokamas, tačiau reikalaujantis šiek tiek laiko, pastangų ir kantrybės. Rezultatas dažniausiai ateina ne per savaitę. Jis užtrunka, bet gali atnešti pridėtinės vertės ateičiai. O tokia vertė bus reikalinga varžantis su kitomis svetainėmis dėl aukštos konkurencijos raktinių žodžių pozicijų organinėje paieškoje.
Šiame straipsnyje aptarsime keletą punktų, kurie leidžia SEO optimizavimui ir kokybiškai turinio rinkodarai socialiniuose tinkluose eiti koja kojon.
Tuomet, kai jūs sukuriate vartotojams naudingą ir įdomų turinį, žmonės dalinasi juo su draugais tuose pačiose socialiniuose tinkluose. Tokiu būdu informacija pasklinda plačiau ir apie jūsų norimą perduoti žinutę sužino draugų draugai. Facebook, Twitter ir kitus soc. tinklus Google mato kaip ir visus kitus įprastinius tinklalapius, todėl, jei daug kas dalinasi kažkokiu turiniu, Googlas atkreipia į tai dėmesį kaip į galimai vertingą, populiarų turinį. O tai yra signalas, tokią dažnai cituojamą nuorodą, reitinguoti aukštesnėse pozicijose tarp kitų paieškos rezultatų.
Dauguma žmonių socialiniuose puslapiuose ieško įvairios informacijos. Pateikite jiems tai, ko jie nori ir galėsite gauti papildomo kokybiško lankytojų srauto, kurie padidins įsitraukimo į jūsų svetainės naršymą rodiklius. SEO yra svarbi lankytojų elgsena svetainėje. Todėl puikūs elgsenos KPI signalizuos Google robotams, kad jūsų svetainė patinka lankytojams.
Stiprūs socialiniai profiliai, kaip ir įprasti internetiniai puslapiai, yra reitinguojami toje pačioje Google paieškoje. Teko matyti pavyzdžių kai verslo kompanijos socialinė paskyra pagal kai kuriuos raktažodžius buvo rodoma paieškoje aukščiau, nei svetainė. Ir nekeista, nes socialinė paskyra turi aukštą domeno autoritetą.
Daugelis žmonių nebeįsivaizduoja savo dienos be kelių praleistų valandų Facebooke. Paskutinių metų tendencijos rodo, kad vis daugiau žmonių atlieka paieškas socialiniame tinkle. Taip, socialinė svetainė gali veikti kaip paieškos platforma su savarankiškais rezultatų reitingavimais pagal įvestus raktinius žodžius. Facebook oficialiai skelbia, kad jų portale 2015 metais per dieną buvo atliekama 1,5 milijardo paieškų.
Paskyros sekėjų skaičius taip pat gali signalizuoti apie verslo populiarumą tarp potencialios auditorijos. Turbūt visiems suprantama, kad profilis turintis 50 fanų neturės tokių pačių pozicijų, kaip kad turintis 50.000 sekėjų. Tačiau turėkite omenyje, kad geriau turėti 50 tikrų, suinteresuotų sekėjų, nei 50.000 nupirktų „laikintojų“ iš Indijos ar Somalio. Ko gero pastarieji nebus entuziastai, kurie dalinsis jūsų patalpintu turiniu su savo draugais, o jeigu taip ir padarys, greičiausiai jų draugai nebus suinteresuoti jūsų transliuojama informacija.
Jeigu turite galimybę, būtinai susikurkite blogą savo tinklapyje, kuriame reguliariai rašysite aktualų turinį, susijusį su jūsų verslu. Tai neturi būti detalūs jūsų siūlomų prekių ar paslaugų aprašymai, nes su tokiais įrašais galite sudominti ne daug ką. Labiau rekomenduočiau rašyti apie tai, kas naudinga jūsų auditorijai. Tarkime, turite parduotuvę, kuri prekiauja spausdintuvais. Jūsų ketvirčio tikslas yra parduoti kuo daugiau lazerinių spausdintuvų. Užuot rašę apie kiekvieno aparato nuobodžias technines charakteristikas, galite sukurti straipsnių, kuriuose paprastai išaiškinsite žmonėms nuo ko reiktų pradėti renkantis spausdintuvą. Į ką reiktų atkreipti dėmesį ir ko reikėtų vengti. Padėkite suprasti skaitytojams kokios funkcijos jiems reikalingos, o kurių jiems nereikia, kad jie nepermokėtų. Pripažinkite, kad jei jums pačiam reiktų svarstyti apie naują spausdinimo aparatą, šitokie paaiškinimai tikrai praverstų.
Tinklaraščio įrašus drasiai kelkite į savo socialinių tinklų paskyras. Tokiu būdu informacijos sklaida bus platesnė.

Taip pat skaitykite :
Pateikite savo e-shopo produktus taip, kad juos pirktų
Kaip nustatyti ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems
Nemokamos veiksmingos marketingo priemonės naujam arba smulkiam verslui
Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą
Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai
Ką daryti, kad lankytojai nepabėgtų iš jūsų svetainės per 15 sekundžių?
Youtube ar TV? Ką pasirinkti?

Įrašyti komentarą