Ar kada nors susimąstėte kiek elektroninių laiškų išsiunčiate per dieną, savaitę, mėnesį? Laiškai taip pat gali pasitarnauti kaip rinkodaros priemonė. Kalbame ne apie spam pobūdžio laiškų siuntinėjimą atsitiktinei auditorijai. Kalbame apie laiškus, kuriuos kasdien siunčiate savo klientams ar partneriams. Verslas – verslui etiketas reikalauja, kad laiško apačioje, po turiniu būtų parašas, angliškai vadinamas signature. Paprastai jame matomi rašančiojo vardas, pavardė, pareigos, kompanijos pavadinimas, rekvizitai, tinklapis. Savo el. pašto parašą galite keisti nors ir kas savaitę. Todėl galima skelbti skirtingus dalykus, kurie Jums bus aktualūs tuo metu.
Dalykai, kuriuos galima populiarinti per parašą :
Interneto svetainė. Gali būti nebūtinai titulinis puslapis, o vidinė konkretaus produkto skiltis.
Nuorodos į Jūsų socialinių tinklų profilius.
Nuoroda, kur vartotojai gali užsiprenumeruoti Jūsų naujienlaiškį.
Nuoroda į Jūsų blogą arba į naujausią blogo straipsnį.
Nuoroda į kompanijos produkto prezentaciją.
Nuoroda į atsiliepimų apie kompaniją skiltį.
Nuoroda į Jūsų produkto video klipuką.
Nuoroda į mini apklausą, kurioje galėtų būti vertinama Jūsų kompanija, produktai, darbuotojai.
Nuoroda į vebinarą.
Nuoroda, nukreipianti į puslapį registruotis į renginį.
Nuoroda į gautą asmeninį ar įmonės apdovanojimą.
Nuoroda į ribotos trukmės specialų pasiūlymą.
Nuoroda į organizuojamą žaidimą, loteriją susijusius su produktu.
Nuoroda į nuolaidos kodą.
Nuoroda į įmonės skelbimą.
Nuoroda, kurioje galima atsisiųsti kažką nemokamai – pavyzdžiui, kompanijos produktų katalogą.