Šiame amžiuje verslas ir jo koncepcijos keičiasi iš esmės – nesvarbu, ar kalbama apie didelę kompaniją, ar mažą įmonę. Šiems pokyčiams didelę įtaką daro skaitmeninių technologijų tobulėjimas, verčiantis ieškoti kitokių, naujų sprendimų. Vienas labiausiai besikeičiančių verslo segmentų šiandien – marketingas, todėl visai nenuostabu, jog įmonės be didesnių dvejonių investuoja į pačius geriausius marketingistus.
Kaip pasirinkti tinkamą marketingo specialistą?
Marketingo specialistas – tai labai kompleksinė profesija, kurios atstovai privalo turėti didelę praktinę patirtį skirtingose marketingo srityse: tradiciniame marketinge ir naujajame – skaitmeniniame marketinge, kurio viena svarbiausių ašių šiandien yra socialinė medija. Be to, profesionalūs marketingistai dažnai turi pakankamai žinių pardavimų bei personalo valdymo srityse. Neretai manoma, jog marketingistai – tai tiesiog reklamos srities žinovai. Tačiau šiandien marketingas reiškia daug daugiau ir apima įvairiausių funkcijų – nuo naujienlaiškio sukūrimo iki svarbių įmonės populiarumą kuriančių strategijų rengimo – vykdymą bei kontrolę. Kitais žodžiais tariant, geriausias marketingo specialistas šiandien yra įmonės veido, reklamos, komunikacijos ir pardavimų idėjinis lyderis, kurio pagrindinė užduotis – kurti naujas tiek tradicines, tiek šiuolaikines marketingo strategijas, lemiančias didesnį įmonės žinomumą ir pardavimus.
Kai kuriose įmonėse dirba nuolatiniai etatiniai marketingo specialistai, tačiau vis populiaresniu sprendimu tampa laisvai samdomo marketingo specialisto nuoma. Marketingo freelanceriai iš esmės yra idėjų ir specialių žinių turintys profesionalai, vykdantys visas marketingo srities funkcijas be oficialios darbo vietos. Laisvai samdomą marketingistą samdyti verta todėl, kad geras specialistas iš šalies gali pasiūlyti naujų perspektyvų, netikėtų “kampų” įvairioms įmonės marketingo kampanijoms. Šviežias, naujas požiūris ir idėjos gali įmonei atnešti didelę sėkmę.
Marketingo specialisto nuoma sparčiai populiarėja ir dėl paslaugos praktiškumo: freelanceris gali dirbti tiek su trumpalaikiais, tiek ilgalaikiais projektais, tačiau jam nereikia kurti specialios darbo vietos. Pasibaigus projektui, laisvai samdomo specialisto paslaugų galima atsisakyti, o jų vėl prireikus, pratęsti darbų sutartį atitinkamam laikotarpiui. Laisvai samdomi marketingistai atlieka visas marketingo strategijų kūrimo ir valdymo funkcijas, maža to, jie yra ir puikūs projektų vadovai, todėl jų samdymas yra itin efektyvus laiko sąnaudų prasme.