Google Ads (Google Adwords) efektyvumu jau įsitikino nesuskaičiuojama galybė individų ir kompanijų visame pasaulyje. Ši sistema padeda didinti internetinės svetainės srautą bei pardavimus, o didžiausi jos privalumai yra tai, kad ji rodoma tik potencialiems klientams, kurie ieško Jūsų teikiamų paslaugų pagal susijusius raktinius žodžius, bei tai, kad mokama tik už rezultatus.

Visgi netrūksta ir abejojančių šia platforma. Ją gaubia įvairūs klaidingi įsitikinimai ir mitai. Taigi metas juos atskleisti.

  1. Žmonės nespaudžia ant reklamų

Galima būtų galvoti, kad žmonės nespaus skelbimo, suvokdami, kad čia reklamuojamas puslapis. Bet realybė yra ta, kad Google iš reklamos uždirba milijardus dolerių kiekvienais metais, o kadangi mokestis Google atitenka tik po skelbimų paspaudimų, taigi faktas, kad kažkas juos spaudžia.

  1. Tai per brangu mažoms įmonėms

Turbūt patraukliausias Google marketingo priemonės bruožas tas, kad Jūs pats pasirenkate, kiek norite išleisti Google reklamai. Kurį laiką, kol suvoksite, kaip gauti geriausią savo investicijų grąžą, galite dirbti su visiškai minimaliu biudžetu.

  1. Investavimas į Google Ads pagerins svetainės SEO

Vien dėl to, kad Jūs prisijungsite prie Google Ads, nereiškia, kad Jūsų svetainė staiga taps kažkaip specialiai apdorota ir pritaikyta paieškos sistemoms. Ir atvirkščiai, panaikinus Google Ads paskyrą, nereiškia, kad Google dabar ant Jūsų užsirūstins ir nugrūs į paieškos rezultatų galą.

  1. Kuo didesnį mokestį už paspaudimą pasirinksiu, tuo didesnis bus matomumas

Jūs mokate už kiekvieną skelbimų paspaudimą ir nustatote maksimalaus mokesčio už paspaudimą limitą. Esmė tame, kad reklamuotojai, kurie pasiryžę mokėti daugiau už raktažodį, kurio ieško klientas, atsiras geresnėje pozicijoje.

Tačiau Jūs pasirenkate ne tik raktažodžio paspaudimo kainą, bet dar ir nustatote dienos biudžetą. Kas iš to, jei Jūsų skelbimas bus parodytas aukštose pozicijose, bet tik vos kelis kartus per dieną, nes tiesiog biudžetas baigsis. Žodžiu, reikia ieškoti protingų būdų, kaip panaudoti savo lėšas.

  1. Būti pirmoje pozicijoje yra pelningiausia

Be abejo, kuo aukštesnėje pozicijoje būsite, tuo geresnis bus Jūsų paspaudimų rodiklis. Bet kova dėl pirmų vietų Google paieškoje – tai karas tarp Jūsų ir Jūsų konkurentų. Paskaičiavus ir įvertinus išlaidas, kurias sukišite tam, kad pasiekti pirmą vietą, reklamos išlaidų atsiperkamumas gali visai nedžiuginti.

  1. Mano konkurentai specialiai spaudinės mano reklamą, kad aš išleisčiau daugiau pinigų.

Nesąžiningų konkurentų grėsmė, be abejo, reali, bet Google – tai sudėtingas mechanizmas, kuris yra pakankamai gerai parengtas iššifruoti visus bandymus manipuliuoti sistema.

  1. Kuo daugiau raktažodžių, tuo geriau

Daugiau raktažodžių – didesnis srautas lankytojų į Jūsų svetainę. Taip, tai tiesa. Tačiau taip pat tai reiškia, kad didesnis procentas iš atėjusių yra atėję netikslingai. O Jūsų siekis, visgi, turėtų būti – kokybiška reklama ir tikslinis srautas.

  1. Nukreipimo puslapiai. Nežinau, kas tai ir man to nereikia

Reikia. Nukreipimo puslapis (angl. landing page) – tai interneto svetainės dalis, kurios tikslas nukreipti lankytoją atlikti tam tikrą veiksmą, kurio Jūs tikitės. Taigi, žmogui spaudžiančiam Jūsų skelbimą, netinka nuoroda į bet kurį Jūsų svetainės puslapį. Tam reikia apgalvoto ir specialiai konversijai sukurto puslapio, kur žmogus suras visą jam rūpimą informaciją pagal jo suvestus raktažodžius. Kitu atveju jūs rizikuojate tuo, kad lankytojas išeis iš Jūsų svetainės taip ir neradęs to, ko ieškojo, nors iš tiesų Jūs teikiate tą paslaugą, tiesiog užėjęs jis to nepamatė.

  1. Aš negaliu naudoti vieno raktažodžio daugiau nei vieną kartą

Galima naudoti tą patį raktažodį su skirtingomis raktinių žodžių atitikties parinktimis ir tokiu būdu pasiekti tiek plačią auditoriją, tiek konkrečias klientų grupes. Svarbu tik pasirūpinti, kad vienodi raktažodžiai nebūtų naudojami su vienodais atitikties tipais toje pačioje kampanijoje, nes toks dubliavimasis gali turėti neigiamą poveikį.

  1. Google Ads duoda greitus rezultatus

Tai nėra greitas procesas, taigi tikėtis paleisti Google reklamą ir tapti populiariu per vieną naktį, būtų labai naivu. Norėdami sulaukti rezultatų turite būti kantrūs ir pasiruošę investuoti savo laiką bei išteklius.

  1. Aukštas CTR rodiklis – tai sėkmė, kurią turi pasiekti bet kokia kaina

CTR (angl. Click through rate) – tai internetinės reklamos parodymų skaičiaus ir paspaudimų ant jos skaičiaus santykis. Šis santykis parodo, kokia dalis vartotojų, kuriems buvo parodyta reklama, ant jos paspaudė.

Šis rodiklis, be abejo, labai svarbus pay-per-click reklamoje, bet jei Jūsų reklama yra tinkamai suderinta su Jūsų pasiūlymu, be to, jei ji teikia Jums geras konversijas bei pelną, dėl nepakankamai aukšto CTR rodiklio galite nesijaudinti.

  1. Sukursiu gerą Google Ads kampaniją vieną kartą ir visiems laikams ir nereiks nieko daugiau daryti.

Būtų gerai, bet, deja, tobulos reklamos kampanijos nebūna, yra tik tobulinama. Be nuoseklaus darbo, stebėjimo, analizės ir koregavimo toli nenueisite.

  1. Reikia būti ekspertu, kad pradėti

Kad pradėti naudotis sistema, nereikia jokio specialaus išsilavinimo, užtenka tiesiog gerai žinoti savo verslą ir klientus, bei skirti šiek tiek laiko pasiruošimui, o patarimų internete juk tikrai netrūksta.

  1. Organinė paieška yra svarbiau nei pay-per-click reklama

Idealus variantas, kai Jūsų svetainė yra optimizuota paieškos sistemoms, dėl ko yra natūraliai gerai reitinguojama. Tačiau gera SEO strategija – tai labai ilga kelionė link rezultatų, o Google Ads yra lyg akseleratorius joje. Taigi reikėtų pasirūpinti tiek vienu, tiek kitu.

  1. Google viską padarys už mane

Google automatiškai Jums paskaičiuoja kainos pasiūlymą, atsižvelgiant į  kampanijos tipą, raktinių žodžių mokestį bei raktinių žodžių sėkmingumą. Taigi galima būtų pasitikėti Google, bet iš tiesų visos kontrolės atidavimas sistemai gali būti nenaudingas Jūsų piniginei. Reguliuodamas raktinių žodžių kainos pasiūlymus pats rankiniu būdu, vienus raktažodžius apmokestindami pigiau, kitus brangiau, Jūs galite išmokti kur kas efektyviau išnaudoti Google Ads.

  1. Plačios atitikties tipo raktažodžių naudojimas yra pinigų švaistymas

Plati atitiktis – tai toks tipas, kurį pasirinkus Jūsų skelbimas rodomas labai plačiai auditorijai, ieškančiai tiek pagal tikslų raktažodį, tiek raktažodį su netaisyklinga rašyba, taip pat ieškantiems pagal sinonimus ar panašias paieškas. Gaunasi, kad labai daug žmonių, o tarp jų daugybė tokių, kuriems Jūs visai neaktualus, pamato Jūsų skelbimą, o mes jau kalbėjome apie tai, kad Jūsų užduotis – kokybiška reklama ir tikslinė auditorija.

Tačiau nuspėti, pagal kokius raktinius žodžius Jūsų potencialus klientas ieškos Jūsų paslaugos, yra sudėtinga, o naudoti tik tikslią atitiktį gali būti rizikinga. Todėl pirmosiomis dienomis yra visai logiška naudoti plačią atitiktį vien tam, kad išskirti vertingus raktažodžius.

  1. Reklama veikia tik dienos metu

Ilgainiui dirbant Jūs geriau pažinsite savo auditoriją ir priderinsite savo reklamą prie savo lankytojų piko laiko – o tai tikrai gali būti ir naktis, ir ankstyvas rytas.

  1. Skelbimo pratęsimas didina reklamos investicijų grąžą

Reklamos investicijų grąžos rodiklis (ROI) pasako, kiek įsigyta reklama padarė įtakos pardavimams arba paprastai kalbant, kiek ji buvo pelninga.

Skelbimo pratęsimas tikrai padidins CTR, t.y. paspaudimų kiekį, bet garantuoti, kad tai atneš daugiau pelno negalima. Pratęsdami skelbimą tiesiog stebėkite, ar tai turi teigiamą poveikį, ar ne.

  1. Progreso matavimas yra sudėtingas

Tai kad Jūs turite galimybę matyti visus skaičius, reklamos rezultatus yra turbūt geriausias dalykas Pay-per-click reklamoje. Tai nėra taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti, o nepabandęs neišmoksi.

  1. Stebėjimas nebūtinas

Daugybė pardavėjų žinodami apie Googe Ads efektingumą susivilioja ir patys jį pabandyti. Deja, tiesiog paleidžia reklamą ir nieko nedaro. Tokia reklama, be abejo, jokios akivaizdžios naudos neatneša. Nusivylus ja ir atsiranda visi prieš tai minėti mitai, kurie kartais atgraso pasinaudoti šia reklamos platforma.

Taigi, jei Jūs susiruošėte nežaisti su Google Ads, bet rimtai jį išnaudoti savo verslo plėtrai ir pelningumui, tuomet stebėjimas yra gyvybiškai svarbus. Tik rezultatų analizė padės išsirinkti geriausius raktažodžius, protingiausiai paskirstyti biudžetą ir išnaudoti Google Ads maksimaliai.
Daugiau apie Google reklamą sužinosite čia.

Įrašyti komentarą

Call Now Button