Kiekvieną kartą, kai paleidžiate kokią nors marketingo kampaniją internete, Jūs siekiate tam tikrų veiksmų iš Jūsų lankytojų. Jums nepakanka tiesiog auginti lankytojų skaičių, Jums reikia lankytojų aktyvumo. Pavyzdžiui, norite, kad jie įsigytų prekių, atsiųstų Jums užklausą, prisiregistruotų ir tuo pačiu duotų Jums savo elektroninį paštą ir leidimą naudoti jį komerciniais tikslais ir t.t.

Veiksmas, kurio Jūs tikitės iš lankytojų ir kurį jie atlieka vadinamas konversija, o konversijų rodiklis parodo, kiek procentų apsilankiusiųjų Jūsų svetainėje šį veiksmą atliko.

Bet kuris dirbantis internetinio marketingo srityje žino, kad būtent šis rodiklis yra pats svarbiausias. Juk reklama kainuoja ir mūsų visų tikslas, kad ji nenueitų vėjais, o atneštų pelną.

Žinoma, teoriškai viskas yra labai susiję: kuo daugiau internetinės reklamos parodymų, tuo daugiau jos paspaudimų, tuo daugiau konversijų ir, galiausiai, pardavimų. Visgi, puikiai suprantame, kad ne visos reklamos suveikia. Tai visgi, ko reikia, kad žmonės ne tik spaustų Jūsų reklamą, bet dar ir padarytų tai, ko Jums iš tikrųjų reikia.

  1. Sukurkite stiprų „Inbound“ marketingo planą

Nuo tradicinės arba „Outbound“ reklamos šis marketingo tipas skiriasi tuo, kad jo tikslas ne įsiūlyti prekę ar paslaugą, bet „užsiauginti“ klientą, t.y. kad jis pats Jus sektų, Jumis domėtųsi, žavėtųsi ir pats norėtų naudotis Jūsų paslaugomis ar turėti Jūsų prekių.

„Inbound“ marketingas dažnai tapatinamas su turinio marketingu, nes būtent kokybiškas turinys šioje istorijoje yra pagrindinis veikėjas.  Per turinį Jūs dalinatės savo žiniomis ir kompetencija, perduodate savo vertybes, formuojate įvaizdį ir skatinate pasitikėjimą Jumis.

Galima būtų išskirti tris šios strategijos etapus, kuriuos pereina Jūsų klientas:

  • „užkibimas“
  • įsitraukimas
  • lojalumas

Kurdami kokybiškus tekstus, įtraukiančius video, naudingus naujienlaiškius, efektingus Call-To-Action (CTA) mygtukus, pokalbių robotus (chatbotus) ir t.t. Jūs galite patraukti lankytojų dėmesį, palaipsniui paversti juos potencialiais klientais ir, galiausiai, sukurti bei išlaikyti su jais glaudžius santykius.

  1. Personalizuokite savo nukreipimo puslapius (langing pages)

Kaip sakoma, pirmas įspūdis gali būti ir paskutinis, todėl nukreipimo puslapis (tas, į kurį patenka lankytojas paspaudęs Jūsų reklamą) gali būti lemiamas: lankytojas arba eis toliau ir atliks konversiją arba Jūsų puslapį uždarys.

Nukreipimo puslapis – tai puslapis, kuris būna specialiai sukurtas tam tikrai reklamos kampanijai. Jis lyg Jūsų vitrina, skirta konkrečiai prekei/paslaugai ar prekių kategorijai. Paprastai jis skiriasi nuo likusios svetainės. Būna suformuluotas labai saikingai atrenkant informaciją, tam, kad žmogus nebūtų blaškomas, o atvirkščiai, koncentruojamas į konversiją.

Nukreipimo puslapyje turėtų atsirasti:

  • Konkreti pasiūlymo informacija, t.y., pasiūlymo pavadinimas, aprašymas, nuotrauka arba video, taip pat naujienų prenumeratos (Subscribe) forma ir gal dar keli papildomi elementai, pvz. lankytojų atsiliepimai, video, laikmatis iki kažkokio įvykio ir pan.
  • Pagrindinis Meniu, kur lankytojas pamato Jūsų įmonės pavadinimą, logotipą, šūkį, veiklos apibrėžimą, svetainės navigaciją. Pažiūrėjus į Meniu turi būti galutinai aišku, kas Jūs esate ir kuo užsiimate.
  • Raginimas imtis veiksmų t.y. Call-To-Action mygtukai tokie kaip: „Susisiek su mumis“, „Užsisakyk dabar“, Išbandyk nemokamai“, „Registruokis“ ar kiti (priklauso nuo to, kokio veiksmo siekiate).
  • Tvarkingas minimalistinis dizainas, kuris padėtų sutelkti dėmesį į Call-To-Action mygtuką.
  1. Būkite aktyvus socialiniuose tinkluose

Vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi socialinėmis platformomis, o taip pat vis daugiau ir daugiau verslininkų vydamiesi savo potencialius klientus keliasi į jas. Šiandieninė situacija yra tokia, kad verslui nebūti Facebook ar kituose socialiniuose tinkluose atrodo netgi keista ir neįprasta.

Facebook šiuo metu virto praktiškai klientų aptarnavimų centru, kur žmonės pateikia klausimus apie prekes ir paslaugas, aptarinėja jas, dalinasi jomis, palieka atsiliepimus, o tarp jų, žinoma ir neigiamus, tikisi greitos reakcijos ir problemų sprendimo. Taigi socialiniai tinklai šiandien apima daug daugiau funkcijų nei tiesiog bendravimas. Tai: klientų aptarnavimas, marketingas, įvaizdžio formavimas, žinomumo didinimas.

Paieškokite įdomių būdų, kaip parodyti savo produkciją žmonėms, skatinkite žmones aptarinėti Jus, bendraukite su Jais ir tokiu būdu didinkite savo žinomumą. Kuo daugiau žmonių žinos Jūsų vardą, tuo didesnė tikimybė, kad jie sąmoningai spaus Jūsų reklamų nuorodas, kas įtakos geresnius konversijų rodiklius.

  1. Susikoncentruokite į savo reputaciją

Nepaisant to, kad gyvename technologijų amžiuje, kur bet kokią informaciją galima susirasti internete, žodinė reklama iš lupų į lupas yra tiesiog nenužudoma. Žmonės tiki ir tikės tuo, ką siūlo jų draugai ir artimieji, be to, jiems rūpi tai, ką apie Jus kalba kiti pirkėjai. Galima būtų netgi teigti, kad rekomendacijos yra daug veiksmingesnės nei tradicinė reklama.

Ir tam nereikia jokių specialių investicijų į marketingą ir komunikaciją, svarbiausia tiesiog gerai atlikti savo darbą ir, žinoma, paskatinti, kad žinia apie Jūsų reputaciją sklistų. Paprašykite savo klientų, kad jie paliktų Jums teigiamą atsiliepimą, pakvieskite juos grįžti, atsivesti draugą, lojaliausius klientus palepinkite. Tegul kiti žmonės žino, kad klientai Jumis pasitiki ir, kad Jūs juos gerbiate. Iškomunikuokite gerąsias patirtis, o konfliktus, jei tokių atsiranda spręskite kuo greičiau ir veiksmingiau.

Siekiant pagerinti reklamos efektyvumą ir, žinoma, įmonės pelningumą, neigiamos reputacijos šleifas gali pakišti Jums koją, na o teigiamos – pastūmės į kitą lygį.

  1. Optimizuokite svetainę paieškos sistemoms

Prieš tai akcentavome, kad konversijai labai svarbus nukreipimo puslapis (landing page), nes jis sukuria pirmą įspūdį apie Jus. Bet įsivaizduokime, kad jau užkabinote lankytoją. Toliau jis naršo po Jūsų svetainę, domisi, ką Jūs dar siūlote.

Taigi iš tiesų svarbu viskas: turinys, nuotraukos, dizainas, navigacija, svetainės užsikrovimo greitis, jos pritaikymas mobiliems prietaisams. Už visą tai yra atsakinga SEO optimizacija.

Na ir nepamirškime, kad SEO nauda yra kur kas didesnė, nei tiesiog geras svetainės vaizdas. Dėka jos, esate lengviau randami paieškos sistemų ir aukščiau reitinguojami, vadinasi daugiau žmonių pamato Jūsų produkciją ir paslaugas. O geras matomumas yra neabejotinai privaloma sąlyga siekiant pagerinti tiek konversijų skaičių, tiek reklamos atsiperkamumą, tiek įmonės pelningumą.

  1. Pasinaudokite mokama už paspaudimus reklama (Pay-Per-Click)

Toks reklamos metodas kaip, pavyzdžiui, mūsų mylimas Google Ads, kai yra mokama ne už reklamos rodymą, bet jos paspaudimų kiekį – tai dar vienas puikus būdas pagerinti savo įmonės ar prekinio ženklo matomumą internete.

Žinoma, šis būdas yra mokamas. Bet Jūs pats pasirenkate kiek galite išleisti, nusprendžiate pagal kokius raktažodžius, įvestus paieškoje, būsite reklamuojamas ir jiems pritaikote savo turinį. Parinkus tinkamą strategiją ir nepamirštant rezultatų analizės, o po jos raktažodžių koregavimo, įvairinimo, ši reklama neabejotinai veikia ir į Jūsų svetainę atveda dar daugiau lankytojų.

 

Išvados:

Taigi norint konvertuoti savo svetainės lankytojus į klientus ir priversti juos imtis tam tikrų veiksmų (konversijų), visų pirma turite apsibrėžti porą dalykų: kas yra Jūsų svetainės lankytojai ir kokių veiksmų Jus iš jų norite.

Pagal tai orientuokite savo puslapį, didinkite savo svetainės matomumą visais įmanomais būdais, testuokite savo marketingo kampanijas, analizuokite rodiklius.

Sėkmė Jūsų rankose!

Įrašyti komentarą

SEO OPTIMIZAVIMAS

Garantuoti rezultatai konkretiems raktiniams žodžiams

100% garantija pozicijų Google iškėlimui. Neiškėlus pozicijų - grąžinsime pinigus. Sužinokite plačiau asmeniškai.
GAUTI ASMENINĮ PASIŪLYMĄ
close-link