Patarimai, kaip rašyti SEO straipsnius

 

Auditorija – tai praktiškai viskas ką Jums reikia turėti omeny rašant SEO straipsnius 2019 metais. Jei norite, kad reklama atsipirktų, turite duoti žmonėms kažką, ko jiems tikrai reikia.

Tik tada, kai rašysime tinkamiems žmonėms tinkamu būdu, turinys bus aukštai reitinguojamas ir atves į svetainę pakankamą srautą lankytojų. Belieka išsiaiškinti, kaip rašyti, kad Jūsų turinys būtų randamas, skaitomas, sulauktų pasidalinimų ir teiktų didžiausią naudą.

 

  1. Rašykite tikslingiems žmonėms su tikslingai parinktais raktažodžiais

Jūsų turinys nepasieks auditorijos, jei nebus optimizuotas pagal teisingus raktažodžius. Ką reiškia „teisingi“? Tai yra pagrindiniai terminai ir frazės, su kuriomis Jūsų potencialūs klientai vykdo paieškas Google ir kitose paieškos sistemose.

Norėdami surasti teisingus raktažodžius turite suprasti:

  • Kokiam visuomenės segmentui priklauso Jūsų auditorija
  • Kokios informacijos jie ieško
  • Kam jiems reikalinga ši informacija
  • Pagal kokius žodžius ir žodžių junginius jie šios informacijos ieško

Kad lengviau visą tai būtų išsiaiškinti, lankykitės tose internetinėse erdvėse, kur Jūsų potencialūs klientai susitinka ir bendrauja. Pavyzdžiui, jei prekiaujate sodo įranga, prisijunkite prie Facebook grupių, skirtų daržininkams ir sodininkams, dalyvaukite pokalbiuose, patys veskite diskusijas, darykite apklausas.

Išsiaiškinkite žmonių asmeninius įpročius ir nuostatas, pastebėkite, kas jiems kelia neaiškumų ir abejonių. Taip pat sudarykite raktinių žodžių sąrašą ir padarykite jų tyrimą. Žinodami savo potencialių klientų problemas ir išsirinkę tinkamus optimizavimui raktažodžius, sugalvokite temų savo straipsniams.

 

  1. Suformuokite dėmesį pritraukiančią antraštę bei meta aprašymą

Puslapio antraštės arba pavadinimai, sudaryti geriausia iki 70 simbolių, Google paieškos rezultatų puslapyje yra išskirti didžiausiomis raidėmis ir rašomi viršuje. Antraštės matomos, kai Jūs ar kažkas kitas dalinasi Jūsų puslapiu socialiniuose tinkluose, naujienlaiškiuose ir t.t. Antraštės sukuria pirmą, o dažnai ir paskutinį įspūdį apie tai, ką lankytojas suras paspaudęs nuorodą.

Tiesą pasakius, net nėra didelio skirtumo, ar Jūsų puslapis reitinguojamas pirmoje ar šeštoje Google paieškos rezultatų vietoje. Kad būti pastebėtam, užtenka būti pirmajame puslapyje bei turėti dėmesį patraukiančią antraštę.

Savo darbą gerai išmanantys SEO turinio rašytojai pirmiausia suformuoja būtent antraštę, o tik paskui kuria tekstą. Jie apgalvotai panaudoja raktažodžius ir kitus žodžius, taip kad „užkabintų“ tiek paieškos sistemas, tiek vartotojus.

Prieš publikuojant savo straipsnį, būtina sutvarkyti kitą ne ką mažiau svarbų dėmesį pritraukiantį elementą, t.y., meta aprašymą. Šis trumpas, geriausia iki 150 simbolių tekstas eina iš karto po antrašte ir tiek Google, tiek internautams padeda dar geriau suprasti, apie ką yra puslapio turinys.

 

  1. Kurkite įtraukiančius tekstus

Kai žmonės susiranda Google paieškoje Jūsų straipsnį ir pradeda jį skaityti, kiekvienas sakinys turi versti žmogų norėti skaityti toliau. Kuo ilgiau Jūsų puslapyje lankytojas „užsibūna“, tuo aiškesnis signalas Google, kad jis čia rado ieškomą informaciją, vadinasi, šis puslapis yra naudingas, automatiškai, jį reikia reitinguoti aukščiau.

Įtraukiantis tekstas yra:

  • Aiškus
  • Struktūrizuotas
  • Logiškas
  • Paprastas

 

  1. Gilinkitės į temą

Jau kuris laikas visi SEO specialistai „trimituoja“ apie turinio kokybę. Ir pagrindinė 2019 metų tendencija – tai itin gilios temos. Puslapiai, kuriuose gali rasti detalią, išsamią informaciją, yra kur kas geriau reitinguojami.

Išsamaus turinio požymiai yra šie:

  • Straipsniai ilgi, mažiausiai 1000 žodžių
  • Temos sudėtingos, turinčios daug skirtingų aspektų ir kampų
  • Vadovo / gido kalbos stilius
  • Remiamasi įvairiais tyrimais, cituojamos mokslinės publikacijos, naudojami statistiniai duomenys ir yra pakankamai daug nuorodų į kitas, Google‘ui gerai pažįstamas, svetaines.

Nuorodos itin svarbu. Jos praneša Google, kad Jūs „neskiedžiate“, o remiatės rimta informacija. Taigi…

 

  1. Pateikite faktus, dalinkitės nuorodomis

Informacijos patikimumas ir pagrįstumas yra vienas iš svarbiausių SEO straipsnių 2019-ais bruožų. Todėl informacinius šaltinius rinkitės atsakingai, dalinkitės įvairių institucijų duomenimis, statistikomis ir būtinai nurodykite autorius, keldami į tekstą jų nuorodas.

Google misija – tai sutvarkyta informacija, prieinama visiems žmonėms. Šios paieškos sistemos kūrėjai, kaip ir mes visi, puikiai supranta, kad už informacijos ribų yra dar daugiau informacijos, taip sakant: kuo giliau į mišką, tuo daugiau medžių. Todėl svetainės kurios dalinasi kitų svetainių nuorodomis, Google atrodo dirbančios vardan jų tikslo, įsijungusios į bendrą informacijos tinklą, automatiškai Google joms atsidėkoja reitinguodamas aukščiau.

 

  1. Darykite savo tyrimus

Kaip jau kalbėjome, svarbu dalintis kitų šaltinių nuorodomis, bet dar svarbiau sudaryti sąlygas, kad Jūsų pačių nuorodomis, būtų dalinamasi. O tam nėra geresnio „masalo“ nei unikali, originali Jūsų pačių sukurta informacija, duomenys, kuriais disponuojate tik Jūs.

Keletas idėjų:

  • Atlikite atvejo analizę, pagrįstą Jūsų prekinio ženklo sėkme arba nesėkme – abu variantai yra labai vertingi mokymo įrankiai.
  • Išanalizuokite savo pramonės šaką, surinkite duomenis ir padarykite išvadas
  • Analizuokite savo pačių duomenis ir publikuokite pastebėjimus

 

  1. Neperlenkite lazdos su raktažodžių dažniu

Klaidinga manyti, kad SEO straipsnis turi būti „prifarširuotas“ raktažodžių. Taip, raktažodžių kiekis  ir tankis tekste vis dar išlieka svarbus SEO elementas, bet šiuo metu Google į jų kiekį nekreipia tokio didelio dėmesio kaip anksčiau.

Svarbu laikytis taisyklės, kad tekstas turi būti skaitomas lengvai, raktažodžiai turėtų natūraliai į jį „įsipaišyti“. Turinį, kuriame raktažodžių daugiau nei 5,5 proc. bendrame žodžių kiekyje, bei kuris yra parašytas stilistiškai ir gramatiškai netaisyklingai, Google gali palaikyti šlamštu (spam‘u), todėl labai svarbu neperlenkti lazdos.

 

  1. Padidinkite svetainės užsikrovimo greitį

Paruošę kokybišką ir įtraukiantį turinį padėkite jam būti geriau pasiekiamam – pagreitinkite savo svetainės užsikrovimo greitį. Turėdami lėtą svetainę rizikuojate, kad į ją atėjęs skaitytojas neiškęs, susierzins ir išeis taip ir neperskaitęs straipsnio.

Turėkite omeny, kad Google viską stebi, skaičiuoja, kiek laiko žmonės praleidžia nuo nuorodos paspaudimo iki grįžimo atgal į paieškos rezultatų puslapį, o greitas grįžimas yra labai LABAI blogas ženklas.

 

  1. Investuokite į vizualizaciją

Skaitytojai mėgaujasi turiniu, apipavidalintu vaizdais, daug labiau nei tiesiog tekstu. Taip ir todėl, kad kai tekstą surišame galvoje su rodomais vaizdais, jis tampa daug lengviau skaitomas ir daug įdomesnis. Bet reik turėti omeny, kad poveikį daro tik kruopščiai parinktos nuotraukos ir grafika.

Žinoma labai vilioja nemokami nuotraukų archyvai, ir mes taip pat jais naudojamės, deja, reik pripažinti, kad dauguma nuotraukų juose yra „pervaidintos“, nuobodžios ir šimtą kartų matytos. Tik turinys su unikaliais vaizdais, aiškiai, gražiai ir įdomiai iliustruojančiais Jūsų veiklą, atrodys profesionalus ir autoritetingas, todėl verta į tai investuoti.

 

  1. Užsitarnaukite gerą reputaciją

Šiais laikai Google labiau nei bet kada vertina pripažintų autoritetų / ekspertų autorystę, taigi čia labai svarbu užsitarnauti gerą reputaciją. Remiantis naujausiomis Google paieškos kokybės vertinimo gairėmis, turinio kūrėjas ir jo asmeninė istorija prisideda prie puslapio kokybės.

Geros reputacijos įrodymai Google tai:

  • Patirtis – pavyzdžiui, jei jūs esate ilgametis „blogeris“ ir kuriate turinį periodiškai. Taip pat jei esate parašęs knygą, arba esate lektorius, organizuojate mokymus ir pan., t.y. jei Jūsų vardas jau ilgesnį laiką šmėžuoja internete tarp ekspertų vardų.
  • Kitų nuomonės apie Jus – teigiami įvertinimai, atsiliepimai forumuose, naujienose, Vikipedijoje ir t.t.

Todėl labai svarbu populiarinti savo kaip asmens ar kompanijos vardą, pasirūpinti, kad apie Jus internete būtų kuo daugiau ir geresnės informacijos.

Pirmas dalykas ką dėl to galite padaryti – tai susikurti informatyvų savo svetainės „Apie mane / apie mus“ puslapį ir megzti glaudžius santykius su savo vartotojais socialiniuose tinkluose.

 

Apibendrinant:

Jūsų turinys turi būti orientuotas į auditoriją. Esmė tame, kad kai tekstų rašytojas nuoširdžiai galvoja apie klientą, jis kuria tekstą neskaičiuodamas raktažodžių kiekio, jam negaila pasidalinti nuorodomis į kitus puslapius. Jam svarbiausia – kokybiškas tekstas, kurį perskaitęs klientas, gaus atsakymus.

Ir tas iš tiesų jaučiasi. Tą jaučia net Google.

Todėl kurkite įtraukiančius, išsamius ir autoritetingus tekstus. Ieškokite patikimos informacijos, pateikite faktų, sekite naujienas, pats darykite tyrimus ir pasirūpinkite gera savo reputacija.

Apie SEO paslaugas skaitykite čia.

Įrašyti komentarą

Problems in later life which you might have booking with regards to purchasing a replica observe. This specific industry does not have a strong reputation. Many people feel that duplicate wrist watches are only able to be seen with this report layer wallet of man straight down the allee. Even so, that can not be more mistaken. richard mille replica navitimer watch duplicate are made to the very same specifications and also fine detail because genuine article. You would have to really scrutinize timepieces side-by-side to also take note of the slightest big difference. In reality, also a specialist might have difficulties critical the Breitling Navitimer replica from the unique.
Call Now Button