Turite patogų, funkcionalų interneto puslapį. Prekės, kurias parduodate, yra kokybiškos, paklausios. Kainos yra geros, kartais vykdote akcijas. Leidžiatės reklamą paieškos sistemose, socialiniuose tinkluose, specializuotuose puslapiuose. Pagal keletą svarbių raktinių žodžių jūsų tinklapį meta aukštai Google paieškoje. Tačiau pardavimų tinklapis generuoja ne tiek, kiek norėtųsi. Klausimas, į kurį neturite atsakymo – kodėl pardavimų nėra tiek, kiek jūs norite?

Labai svarbus yra prekių pateikimas elektroninėje parduotuvėje ar paprastame puslapyje. Šiame straipsnyje duosime naudingų patarimų, kaip produktų aprašymų ir pateikimo pagalba galite padidinti savo pardavimus internetu.

 

Pažinkite savo potencialų pirkėją

 

Dar prieš paleisdami savo svetainę į dienos šviesą, apgalvokite, kam jūs norite parduoti? Neretai puslapių valdytojai nelabai žino į ką jie taikosi. Pasitaiko ir tokių kurie net nežino esamų pirkėjų charakteristikos. Venkite šių klaidų. Įsivaizduokite kaip atrodo jūsų klientas, koks jo amžius, lytis, pajamos. Kuo jis domisi, į kokius puslapius eina, kur jis dirba, kaip leidžia laisvalaikį? Kokios yra prekės pirkimo priežastys? Pažinus savo pirkėja bus daug lengviau jį prisivilioti.

 

Būkite arčiau savo pirkėjų

 

Rašydami savo prekių charakteristikas venkite įvardžių “mes, mūsų, mano” ir daugiau naudokite “jūs, jūsų, tau”. Tokiu būdu kreipsitės tiesiai į galimą pirkėją, suasmeninsite jį.

 

Spręskite jų problemas

 

Pamastykite, kodėl lankytojai perka konkrečias prekes. Atminkite, kad dažniausiai žmonės perka ne patį daiktą, o viziją, ką tas daiktas gali padaryti. Pavyzdžiui, žmogus, perkantis signalizaciją automobiliui, perka saugumą. Įsigyjantis brangų laikrodį, iš tikrųjų nusiperka socialinio statuso pabrėžimą, papildomą pasitikėjimą savimi.

 

 

Pateikite savo e-shopo produktus taip kad juos pirktų

 

Dėkite kitų pirkėjų atsiliepimus, vertinimus

 

Ilgos panegirikos, išaukštinančios jūsų produktą niekada neduos tokios naudos, kaip neutralaus paprasto pirkejo geras atsiliepimas. Devyni iš dešimties lankytojų tokiu atsiliepimu pasitikės labiau. Skatinkite esamus pirkėjus rašyti teigiamus atsiliepimus. Neigiamus atsiliepimus jie parašys ir neskatinami.

 

Integruokite socialinius tinklus

 

Įdiekite socialinių tinkle suderinamumą su jūsų prekėmis. Prie kiekvieno parduodamo produkto turėkite like ir share mygtukus. Kai jūsų prekę “palaikins” ar “pasherins” svetainės lankytojas, tai matys jo draugai Facebooke. Taip galite pasidaryti nemokamą reklamą. Populiarias prekes parduosite dar geriau. Keliasdešimt ar keli šimtai “laikų” gali padėti apsispręsti, abejojančiam pirkti ar nepirkti, lankytojui.

 

Naudokite statistinius skaičius

 

Prekių skiltyse pabrėžkite, kiek tokių pat prekių jau yra parduota. Tas duos lankytojui saugumo. Niekas nenori būti bandomuoju triušiu.

 

Išskirkite produktus, kuriuos labiausiai norite parduoti

 

Išnaudokite savo titulinį puslapį jums naudingiems tikslams. Rodykite jame geriausius savaitės ar mėnesio pasiūlymus, naujausius gaminius, perkamiausias prekes, prekes su didžiausia nuolaida.

 

Skatinkite pirkti daugiau prekių

 

Rodykite, kokias prekes papildomai įsigijo žmonės, perkantys tą patį. Įsidėjus prekę įkrepšelį, siūlykite papildomas prekes įsigyti su nuolaida. Pavyzdžiui, lankytojui, nusipirkusiam kompiterį, pasiūlykite įsigyti su nuolaida dėklą kompiuteriui arba ekrano valymo skystį.

 

Naudokite marketinginius triukus

 

Prekėms su nuolaida pateikite galiojančius terminus. Tarkime, švarkui taikoma 30 procentų nuolaida. Puslapio kampe matosi kas sekundę mažėjantis laikmatis, kuris parodo, kiek dar laiko truks akcija.

 

Parodykite produktus kaip klientų gyvenimo dalį

 

Kartais parduoti produktą yra lengviau papasakojus gyvenimišką istoriją, susijusią su produktu, negu giriant produkto gamintoją. Pavyzdys, jūs parduodate kosmetikos rinkinį. Galite prie produkto aprašymo tiktai paminėti, kad jis pagamintas Prancūzijoje, daug metų veikiančioje žinomoje kosmetikos gamykloje, kuri gavo keliolika apdovanojimų už nuopelnus savo srityje. Tačiau galite ir papasakoti tikros klientės istoriją, kai ji nusipirkusi ir panaudojusi minėtas kosmetikos priemones gavo daugybę komplimentų darbe arba buvo pastebėta ir pakviesta į pasimatymą.

Visada galvokite apie savo klientą. Jeigu jį suprasite, patekti į jo širdį ir parduoti bus daug lengviau.

 

Dalinkis:

Taip pat skaitykite :
Kaip nustatyti ar mano svetainė yra draugiška mobiliesiems
Nemokamos veiksmingos marketingo priemonės naujam arba smulkiam verslui
Populiarinkite savo turinį per el. pašto parašą
Mokamos už paspaudimus reklamos pliusai ir minusai
Ką daryti, kad lankytojai nepabėgtų iš jūsų svetainės per 15 sekundžių?
Youtube ar TV? Ką pasirinkti?