Gmail Reklama

Lietuvoje iš besinaudojančiųjų elektroniniu paštu, maždaug 83% vartotojų naudojasi Gmail. Tai yra viena populiariausių el. pašto platformų pasaulyje. Gmail reklama (Google sponsored promotions) yra vienas naujausių Google reklamavimosi įrankių. Kadangi šiuo metu yra paleista platformos beta versija, ši vieta dar nėra perpildyta reklaminiais skelbimais. Reklaminių pasiūlymų yra sąlyginai mažai, todėl lankytojai į juos labiau atkreipia dėmesį. Elektroninio pašto aplinkoje rodomi skelbimai atlieka žinomumo didinimo ir pardavimų skatinimo funkcijas.

gmail reklama

Kaip veikia Gmail reklama.

Tam, kad lankytojas patektų į Jūsų svetainę, jis turi atlikti du paspaudimus. Pirmas paspaudimas ant teaser‘io – mažo skelbimo, kuris turi sudominti interesantą. Antras paspaudimas – ant laiško pavidalo reklaminio plakato, kuris gali būti su nuotraukomis, logotipu, tekstu, pasiūlymais, akcijomis ir panašiai. Tokiu būdu sumažėja tikimybe, kad interneto vartotojas pakliuvo į Jūsų puslapį netyčia.
reklamuokis dabar
Panašiai kaip ir Google Adwords atveju, atrenkami raktiniai žodžiai, aktualūs reklamos užsakovui. Jų pagrindu ir yra rodomas reklaminis skelbimas potencialiems klientams. Kaip raktiniai žodžiai yra laikomas tekstas, esantis paskutiniuose keliuose šimtuose vartotojų elektroninių laiškų. Pvz. Lukas nori nusipirkti išmanųjį telefoną ir susirašinėja apie tai su Tomu per Gmail. Kadangi susirašinėjimo laiškuose yra raktinis žodis „išmanusis telefonas“, Lukui bus rodoma telefonų salono reklama.

Pasiekite konkurentų klientus.

Kaip raktažodžius galima naudoti net konkurentų pavadinimus. Tokiu atveju Jūsų kompanijos pasiūlymus elektroniniame pašte galės matyti Jūsų konkurentų klientai.

Sėkmingas Gmail reklamos panaudojimo pavyzdys :

Nekilnojamojo turto agentūra turi ką tik pastatytą naujų kotedžų kompleksą. Įmonės marketingistai nori internete pasiekti savo potencialius klientus. Taip pat nori apie naują kompleksą informuoti savo konkurentų (potencialius) klientus. Jie užsako Google sponsored promotions skelbimus ir kaip raktinius žodžius naudoja „kotedžas, kotedžai, namas, namai, parduodami kotedžai, kotedžai Vilniuje“ ir kt. Taip pat naudoja savo konkurentų pavadinimus, kurie veikia kaip raktiniai žodžiai. Kadangi agentūra nori pasiekti aukštas pajamas gaunančius asmenis naudojami ir pareigybių raktažodžiai „Vadovas, direktorius, buhalterė, IT programuotojas“ ir kt.
[mashshare]

Gmail reklama padės pasiekti Jums ypač tikslinę auditoriją.

Reklama Google tinkle | Adwords reklama