Google Adwords Reklama

Google Adwords reklama yra skirta pardavimų skatinimui bei naujų klientų pritraukimui. Įmonė pasirenka raktinius žodžius, pagal kuriuos norėtų būti surasta paieškoje, o mūsų specialistai iškelia tinklapį su skelbimu į Google paieškos viršų, kai potencialūs klientai įveda reikalingus raktinius žodžius. Mokama už paspaudimus. Iš anksto nustatomas reklaminės kampanijos mėnesinis biudžetas.

Google Adwords reklama. Skelbimai

Gali būti pirmi 3 rezultatai paieškos viršuje arba 8 šone, dešinėje pusėje. Tam tikrais atvejais skelbimai rodomi paieškos apatinėje dalyje. Iš viso ant Adwords reklaminių skelbimų spaudžia maždaug 30% visų „gūglinančių“ vartotojų. Apie 70% vartotojų spaudžia ant žemiau esančių rezultatų, kurie yra vadinami organine paieška. Efektyviausios ir daugiausiai paspaudimų sulaukiančios pozicijos yra pirmos trys viršutinės. Mūsų agentūra savo klientus dažniausiai transliuoja TOP-3 pozicijose. Stengiamės, kad geriausiose pozicijose mūsų administruojami klientai būtų ne mažiau kaip 90% viso transliavimo laiko.

google adwords reklamaGoogle Adwords reklama turi šiuos privalumus :

1.Buvimas laiku ir vietoj. Klientų nereikia „medžioti“. Jie patys Jus susiranda pagal raktinius žodžius tuo metu, kai jiems reikia Jūsų teikiamų paslaugų.

2.Mokestis už faktą. Mokate tik už Jūsų reklama susidomėjusius vartotojus. Kitaip sakant už paspaudimus. Jeigu potencialus klientas, pamatęs Jūsų reklaminį skelbimą, nesusidomi ir nespaudžia ant jo, o, tarkim, spaudžia ant Jūsų konkurento skelbimo – už tokį vartotoją Jūs nemokate nė cento.

3.Grįžtamasis ryšys. Galima stebėti kokį grįžtamąjį ryšį duoda reklama. Pvz., galima fiksuoti kiek naujų klientų atvedė reklama, kokia dalis jų užėjo į svetainės kontaktų skiltį, kokie raktiniai žodžiai atveda klientų, o kurie – ne, kokia yra vartotojų elgsena Jūsų svetainėje : kiek jie praleidžia laiko, kiek peržiūri tinklapio skilčių ir t.t. Pagal šią informaciją labai patogu optimizuoti reklaminę kampaniją ir daryti patobulinimus.

4.Paieškos vietos spindulys. Jeigu Jūsų veikla vykdoma tik Vilniuje ir apylinkėse, galima nustatyti, kad ją matytų tik naršantys Vilniuje ir 50 km. spinduliu aplink.

5.Auditorijos taikymas pagal miestus. Visai neseniai Google sukūrė funkcionalumą, kurio pagalba galima optimizuoti reklamines kampanijas pagal miestus. Tarkime, Jūsų įmonė yra įsikūrusi Vilniuje, bet turi filialus Kaune ir Panevėžyje, kuriuose taip pat vykdo veiklą. Galima nustatyti, kad reklamą matytų tik vartotojai naršantys iš Vilniaus, Kauno ir Panevėžio.

6.Biudžeto lankstumas. Jūs galite reklamos biudžetą skirti pagal savo poreikius ir finansines galimybes.

7.Transliavimo lankstumas. Reklamą galima sustabdyti ir atnaujinti bet kada, esant poreikiui. Pvz., Jūsų veikla yra sezoninė ir Jums reklama reikalinga tik trims mėnesiams. Mes transliuojame reklamą tris mėnesius ir, esant poreikiui, ją atnaujiname po metų, sezono metu. Jūs mokate tik už tą laikotarpį, kai reklama transliuojasi.

8.Patikimumo ir įvaizdžio formavimas. Tyrimai rodo, kad vartotojai yra linkę manyti, jog dažnai matomos įmonės yra patikimos. Google paieškos pirmame puslapyje, TOP-3 pozicijose esančios įmonės dažnai suvokiamos kaip tos srities lyderiaujančios kompanijos. Kai vartotojas renkasi tarp kelių bendrovių, jis mieliau renkasi tą, kurią anksčiau yra matęs. Tinkamai komunikuojamas įvaizdis padeda pritraukti daugiau lojalių, nei „vienkartinių“ klientų.

 

Kartais tenka iš klientų išgirsti mitų apie Google Adwords reklamą. Jie nėra teisingi ir čia juos paneigsime.

Mitai apie Google Adwords reklamą

Konkurentai gali išspaudinėti Adwords skelbimus. Nėra reikalo baimintis, kadangi Google fiksuoja spaudžiančius reklamą vartotojus. Iš to paties IP adreso, per 24 valandas, yra fiksuojamas vienas paspaudimas. Tad, jeigu Jūsų konkurentai, per dieną, paspaus ant skelbimo 100 kartų – Google grąžins 99 paspaudimus Jums atgal. Grįžtamasis ryšys yra priemonė sukurti ilgalaikį bendradarbiavimą.

Mėnesio gale ateis milžiniška sąskaita už reklamą. Taip nutiks tiktai tada, kai Jūs patys taip norėsite. Reklamos mėnesiniai biudžetai yra sutariami ir nustatomi su klientais dar prieš paleidžiant reklamą ir pasirašant sutartį. Kiekvienas mėnuo, savaitė ir net diena turi savo maksimalų biudžetą, kurio negalime viršyti. Kliento pageidavimu, nustatytas mėnesinis biudžetas, gali būti mažinamas ar didinamas eigoje.

Mažai kas spaudžia Adwords. Iš visų Google vykdomų paieškų, apie 30% paspaudimų yra būtent ant Adwords reklaminių skelbimų. Likę 70% – ant organinės paieškos rezultatų. Iškilti organinėje paieškoje padeda SEO. Jei kažkas nespaudžia ant Jūsų skelbimų – Jūs už tai ir nemokate.

Google Adwords reklama – vienas efektyviausių šių dienų pardavimų skatinimo kanalų.

Reklama Google tinkle | Nemokama Google Adwords reklama | Apie mus