SEO optimizavimas ir Google reklama kartais yra laikomi visiškai tapačiais dalykais, tačiau tokia nuostata yra klaidinga. Taip, SEO ir Google reklama turi vieną labai svarbų panašumą – abu šie pasirinkimai pagal tam tikrus raktinius žodžius internetinę svetainę paverčia kur kas paprasčiau randama. Vis dėlto, SEO optimizavimas ir Google reklama taip pat turi ir nemažai skirtumų – juos apžvelgsime žemiau.
SEO optimizacija padeda pasiekti ilgalaikių rezultatų
Abi šie pasirinkimai džiugina itin dideliu veiksmingumu ir efektyviu kompanijos žinomumo gerinimu, tačiau tuomet, jei norima pasiekti ilgalaikių rezultatų, SEO optimizavimas visada yra geresnė išeitis. Google reklama yra veiksminga tik tol, kol ji yra periodiškai užsakoma,– kai bus išeikvojami šiai reklamai skirti pinigai, ją teks užsakyti iš naujo. SEO optimizavimas yra kas kita – pagrindinius darbus tenka atlikti vos vieną kartą, o vėliau tereikės pasirūpinti rezultatų palaikymu.
Jei norite greito rezultato...
Visuomet svarbu nusiteikti, kad SEO optimizacija šiek tiek užtruks, tad tuomet, jei norite pakankamai greito rezultato, Google reklama bus iš tiesų puiki išeitis. Palanku yra tai, kad ši reklama pradedama rodyti iš karto, kai tik ji yra patvirtinama, todėl ši galimybė puikiai pasiteisina tada, jei norima kiek įmanoma greičiau padidinti svetainės lankytojų skaičių. Gana dažnais atvejais internetinių svetainių savininkai Google reklamą ir SEO optimizavimą nusprendžia derinti tarpusavyje – tokiu atveju svetainės lankytojų skaičius yra padidinamas iš karto, o po kurio laiko pastebima ir SEO optimizavimo teikiama nauda.
Kuris pasirinkimas pigesnis?
Jei įmonės biudžetas yra labai ribotas, pirmiausia gali būti siūloma išbandyti Google reklamą, kuri padeda įsitikinti, ar vartotojai pagal tam tikrus raktinius žodžius ieško juos dominančių prekių ar paslaugų. Žinoma, visada svarbu įvertinti, kad pasirinkę Google reklamą mokėsite už kiekvieną reklamos paspaudimą, todėl ilgalaikėje perspektyvoje tai gali pareikalauti nemažų investicijų. Tinkamai atlikus SEO optimizavimą gali pavykti atsidurti pirmose paieškos pozicijose, todėl tai garantuos pakankamai didelį lankytojų srautą, o jums nereikės mokėti už kiekvieną paspaudimą, taigi, esant dideliam vartotojų susidomėjimui SEO optimizavimas kainuos gerokai pigiau.