reklama kas tai

Reklama, kas tai?

Šiandien reklama nė vienam mūsų nėra naujiena: kasdien gauname reklaminių skrajučių, matome reklamas televizijoje, spaudoje bei internetinėje erdvėje, ir tai yra tapę tokiu natūraliu dalyku, kad retas asmuo kelia klausimą, kas yra reklama, ir kada ji pradėta naudoti. Žodis „reklama“ yra kilęs iš lotynų kalbos, kuris reiškia „šaukiu“: kiekvienos reklamos tikslas yra būti išgirstam ir pastebėtam, tad nieko nuostabaus, kad toks populiarumo siekimo būdas yra pavadintas būtent šitaip. Žodynuose reklama yra apibrėžiama kaip objektas ar informacija, kuri yra skirta informuoti tam tikrą tikslinę grupę ir paskatinti atlikti tam tikrus veiksmus (pavyzdžiui, įsigyti reklamuojamų prekių). Šiuolaikinės reklamos galimybių yra iš tiesų nemažai: jau neapsiribojama vien tik reklama televizijoje ar spaudoje. Internetinių svetainių savininkai įprastai nusprendžia rinktis reklamą virtualioje erdvėje, todėl pravartu apžvelgti, kokios yra tokios reklamos galimybės, ir kokiais privalumais bei trūkumais pasižymi kiekvienas galimų pasirinkimų.

Reklamos istorija

Spėjama, kad senovės Egipto gyventojai jau žinojo, kas yra reklama: tai buvo įrašai molinėse, medinėse arba akmeninėse lentelėse, kuriose buvo skelbiama informacija apie amatininkų atliekamus darbus ir parduodamus gaminius. Vis dėlto, kai kurie istorikai teigia, kad tai nebuvo tikroji reklama – jų manymu, reklamos atsiradimas turėtų būti siejamas su mainų prekyba. Reklamos vertė smarkiai išaugo tada, kai mainų prekyboje pradėjo dalyvauti tarpininkai, kurie ieškojo būdų išradingiau pristatyti prekes. Pirmoji spausdinta reklama pasirodė po to, kai Gutenbergas išrado spausdinimo mašiną – praėjus keliems dešimtmečiams po šio įvykio buvo raginama įsigyti maldaknygę. XIX amžiuje atsirado pirmosios reklamos agentūros, kurios siekė sukurti kiek įmanoma įtaigesnes reklamas (tuo metu didžiausias dėmesys buvo skiriamas tekstui), o nuo XX amžiaus pradžios buvo koncentruojamasi ne į tekstą, bet į vizualines priemones, kurios turėtų paveikti vartotoją. XXI amžius gali būti laikomas skaitmeninės reklamos epocha – šiandien galime rinktis iš daugybės internetinės reklamos būdų, todėl pravartu apžvelgti pačius populiariausius ir efektyviausius reklamavimosi būdus.

google reklama straipnis

Google reklama – vienas populiariausių pasirinkimų

Nors tuomet, jei bet kokio žmogaus paklaustume, kas yra reklama, jis turbūt pirmiausia pagalvotų apie televiziją, tačiau tuomet, jei pasiteirautume apie reklamą internete, tikėtina, kad jis įvardintų Google reklamą. Šis skaitmeninės reklamos būdas yra vienas populiariausių pasirinkimų, ir tai tikrai nekelia nuostabos: ši reklamos forma turi iš tiesų nemažai privalumų. Vienas jų – tai šios reklamos greitis: sukurti Google Adwords kampaniją galima labai greitai, o po šios reklamos patvirtinimo iš karto galima sulaukti didesnio svetainės lankytojų srauto. Ši reklamos forma padeda pasiekti tikslinę auditoriją, o biudžetą galima kontroliuoti (mokama ne už reklamos parodymus, bet už jos paspaudimus). Reklama televizijoje ar spaudoje gali pareikalauti tikrai nemažų išlaidų, tačiau kas kita, jei nusprendžiama pasirinkti Google Adwords – šią reklamos kampaniją galima organizuoti net ir esant labai ribotam biudžetui.

Google Display

Google Display reklamą rekomenduojama rinktis tuomet, kai vartotojai apie jūsų siūlomas prekes ar paslaugas dar neturi pakankamai informacijos. Kai į rinką norima įvesti tam tikras naujoves, Google Display gali būti vienas efektyviausių pasirinkimų: ši reklama gali būti rodoma tam tikruose tinklalapiuose, kuriuose lankosi potencialūs klientai. Dažniausiai yra pasirenkami reklaminiai skydeliai, kurie yra apmokestinami ne už jų parodymus, bet už paspaudimus, taigi, reklamos biudžetas yra naudojamas kur kas efektyviau. Google Display padeda pasiekti greito prekinių ženklo išpopuliarėjimo, o reklamos formatų pasirinkimas yra tikrai nemažas. Vis dėlto, svarbu išskirti ir šios reklamos trūkumą – jūs ne visada žinosite, kokiuose tinklalapiuose yra rodoma jūsų reklama, taigi, tam tikrais atvejais tai gali pakenkti įmonės įvaizdžiui.

Facebook reklama

Nors gana dažnai manoma, kad Facebook reklama yra orientuota išimtinai tik į jaunuolius, tačiau tai anaiptol nėra tiesa. Tenka pastebėti, kad pastaraisiais metais Facebook tinklalapiu ėmė naudotis vis vyresni žmonės, taigi, reklamavimasis Facebook tinklalapyje gali padėti pasiekti įvairaus amžiaus auditoriją. Palanku yra tai, kad reklama šiame socialiniame tinklalapyje leidžia pasiekti tam tikrą specifinę tikslinę auditoriją (pavyzdžiui, muzikos atlikėjo gerbėjus), ir tai reklamą paverčia dar efektyvesne. Užsakant šią reklamos formą tikslinę auditoriją galima pasirinkti pagal amžių, gyvenamąją vietą, lytį, ir t.t., ją optimizuoti galite įdėdami kelis skirtingus įrašus ir palyginti vartotojų reakciją, tačiau svarbu nusiteikti, kad tokia reklamos forma pareikalaus nuolatinės priežiūros, nes priešingu atveju reklamos pinigai gali būti paprasčiausiai iššvaistomi.

linkedin reklama straipsnis
LinkedIn reklama

LinkedIn – tai profesionalus jungianti platforma, kurios tikslas – apsikeisti kontaktais. Reklama šioje platformoje yra ganėtinai brangi, tačiau ji gali padėti paprasčiau pasiekti tam tikrą tikslinę grupę (pavyzdžiui, įstaigų vadovus), kuriai yra aktualios jūsų siūlomos prekės arba paslaugos.

Remarketingas

Remarketingas – tai reklama internete, kuri skatina potencialius vartotojus sugrįžti į anksčiau aplankytą internetinę svetainę. Tai yra vienas efektyviausių būdų priminti apie save: jei vartotojas lankėsi jūsų internetiniame puslapyje, tačiau nieko nepirko, tokiu atveju gali būti naudinga taikyti Google Display reklaminį skydelį, kuris paskatintų vartotoją dar kartą apsilankyti toje pačioje svetainėje. Pakartotinos reklamos paspaudimų procentas yra labai aukštas: įdomu tai, kad tokį reklamos skydelį paspaudžia net du ar tris kartus daugiau vartotojų. Pasirinkus šią reklamos galimybę skelbimus galima suasmeninti: pavyzdžiui, reklama gali būti šmaikštesnė ir dar labiau patraukianti dėmesį. Nors remarketingas yra laikomas tikrai efektyvia reklamos galimybe, tačiau pakartotiniai skelbimai interneto vartotojams gali sudaryti įspūdį, kad jie virtualioje erdvėje yra sekami.

naujienlaiskiu siuntimas
Naujienlaiškių siuntimas

Nors kiekvienas mūsų kasdien gauna tikrai ne vieną ir ne du naujienlaiškius, tačiau tokia reklamos forma taip pat gali būti labai efektyvi. Tokia reklamos forma yra ganėtinai nebrangi, tad net ir tuomet, jei biudžetas yra labai ribotas, tikrai galima pasvarstyti apie būtent tokį pasirinkimą. Svarbiausia yra tai, kad naujienlaiškiai būtų pateikiami kiek įmanoma patraukliau – nepakanka vien tik pateikti tam tikrą informaciją. Jei naujienlaiškis bus pernelyg „sausas‘, natūralu, kad jis paprasčiausiai pasimes tarp kitų gaunamų laiškų, taigi, būtina pasirūpinti, kad taip nenutiktų. Ši reklamos forma nereikalauja nuolatinės priežiūros, o įvertinti naujienlaiškių efektyvumą yra labai paprasta.

SEO – siekiantiems ilgalaikių rezultatų

Nors įvairios reklamos formos gali būti tikrai efektyvios, tačiau svarbu įvertinti, kad jos bus veiksmingos tik iki tol, kol jos bus periodiškai užsakomos. Nutraukus tam tikrą reklamos kampaniją neretai tenka pastebėti, kad svetainės lankytojų srautas tampa gerokai mažesnis, tad tuomet, jei siekiate ilgalaikių rezultatų, svetainės optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) gali būti tikrai palankiu sprendimu. Ši galimybė leidžia pagal tam tikrus raktinius žodžius svetainę iškelti į kur kas aukštesnes paieškos pozicijas, o pasiekti rezultatai išlieka tikrai ilgą laiką (vėliau juos tereikia palaikyti).

Jei nesate užtikrinti, kokia reklamos forma galėtų būti geriausiu pasirinkimu, tiesiog pasikonsultuokite su specialistais, kurie padės pasirinkti tinkamiausias galimybes, ir užtikrins, kad tam tikra reklamos forma garantuotų maksimalų efektyvumą.

Įrašyti komentarą

Problems in later life which you might have booking with regards to purchasing a replica observe. This specific industry does not have a strong reputation. Many people feel that duplicate wrist watches are only able to be seen with this report layer wallet of man straight down the allee. Even so, that can not be more mistaken. richard mille replica navitimer watch duplicate are made to the very same specifications and also fine detail because genuine article. You would have to really scrutinize timepieces side-by-side to also take note of the slightest big difference. In reality, also a specialist might have difficulties critical the Breitling Navitimer replica from the unique.
Call Now Button